1.107 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sikkerhedsvest Sikkerhedsvest

Godaften smiley

Endelig har jeg fået korsettet af efter brud på ryggen for tre måneder siden - og det betød også at jeg kunne få købt mig en sikkerhedsvest som jeg gjorde idag. En lækker model fra crw. Men nu blev jeg så lidt paranoid da jeg prøvede den igen da jeg kom hjem og også udenpå en vinterjakke som butikken anbefalede så jeg var sikker på jeg kan passe den til vinter også (selvfølgelig ved at udvide med snorene). MEN jeg har svært ved at fornemme at den beskytter særlig meget for jeg synes godt nok jeg kan vippe bækkenet langt frem og det var sådan jeg fik min fraktur - ved at lande på lænden og knække forover og det synes jeg også jeg kan i vesten men måske ikke nok til at det giver et brud?? Og den sidder til som den skal så det skulle ikke være størrelsen den er gal med
Er der nogen som kan forklare hvordan de beskytter og om nogen har prøvet fald hvor de er landet på bagdelen eller lænden om der skete noget der?
Er godt klar over at man stadig kan være uheldig med vest

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikkerhedsvest
  • #1   4. aug 2016 Altså vesten må jo ikke låse dig i hoften? Så er den alt for stor?

Den skal beskytte rygsøjlen, kraveben og ribbenene(og hvad der befinder sig inde bag ved der?:)

• #2   4. aug 2016 Den låser mig ikke i hoften men fordi forpladen jo af gode grunde ikke går ligeså langt ned foran som bagpå så kan jeg jo logisk nok vippe med bækkenet men kan godt være i kampent hede at rygstykket så går ind og stivet af (jeg lavede jo bevægelsen stående).

• #3   5. aug 2016 Altid have vesten indenunder en eventuelt vinterjakke - ellers sidder den ikke ordenligt jo smiley

• #4   5. aug 2016 Det var også det jeg ikke fattede for sådam tænkte jeg jo også!! Men i butikken sagde de noget andet - skræmmende. Det giver mening at have den udenpå en stævnejakke for de er så tynde og det ville se enormt underligt ud hvis den sad indenunder. Men ja en vinterjakke fylder jo en del
    Tak for svar

• #5   5. aug 2016 Hvis du ønsker yderligere beskyttelse, så kan en hit air vest anbefales. Den pustes op ved fald og beskytter nakke og lænd/bækken. Den kan anvendes ud over en almindelig springvest. Det er i vores øjne den sikreste måde - en dyrere løsning, men bestemt pengene værd.

• #6   5. aug 2016 Tak for svar smiley Har faktisk set nogle springe med en almindelig vest og en hit air udenpå

Kommentér på:
Sikkerhedsvest

Annonce