{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slår med hovedet.
  • #1   2. jun 2017 Få tjekket tænderne.

• #3   2. jun 2017 Tjek tænder og om biddet passer?
    Måske fungerer den ikke på det bid længere?

Ellers tænker jeg smerter i ryg/hals/nakke

• #4   2. jun 2017 Få tjekket rytteren og ridestil

Her på Hestegalleri er folk meget gode til at tilråde at man udelukker kropslig årsag.

Personlig tror jeg at de fleste arbejdsdyrs fejl under arbejdet kommer fra mennesket - at der ikke er oplært korrekt - eller at det er mennesket, der skal lære mere.

Hvis hesten ryster på hovedet ved ny rytter, ville jeg da tro at ride stilen var anderledes og hesten ryster på hovedet pga signalforvirring

• #5   3. jun 2017 Doktor WHO || Quincy er ikke blevet redet i meget lang tid, så ikke for at forsvare mig selv her, men det kan ikke være rytterfejl;)

• #6   3. jun 2017 Jo...
    Det er hvert fald ikke hestens fejl, at den ikke er redet i længere tid.
    Og hvis det klinger af, kan det godt være at hesten kommenterer på uvante signaler.

Jeg havde set an og bestræbet mig på at være den bedst mulige rytter imens.

• #7   4. jun 2017 Sandra Charlotte Kempf
    New start
    Team islænder || Ville gerne have hame tjekket, men han er kunst udlånt, så vi skal ikke beholde ham. Der er derfor blevet bestemt af nogle at det er "spild af penge". Hvilket jeg ikke kan gøre noget ved. Men mange tak:)

• #8   4. jun 2017 Doktor Who || Nej, selvfølgelig er det ikke hesten fejl at den ikke er redet i lang tid, men det er jo heller ikke min. Min ridelære har også været oppe på den, og der rystede han også lidt med hovedet. Nu det jo også mig der kender hesten, og mig der kender måden han skal rides på;)

• #9   4. jun 2017 Men det er set med mine øjne ikke realistisk at han går i perfekt fra start - jeg siger intet om hvordan du rider, men hvisker om hvorvidt det er realistiske forventninger

• #10   5. jun 2017 Dokto Who || Selvfølgelig forventes det ikke at han går perfekt fra start, men han er bare en lidt "mærkelig" pony,små det var kun hvis der var nogle der havde prøvet det før, og derfor havde gode tips;)

Kommentér på:
Slår med hovedet.

Annonce