{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

halt eller tosset??? {{forumTopicSubject}}

ja.. igår var jeg ude i stalden fordi jeg ville ride lidt på min traver. vi er jo igang med tilridningen og så ville nyde det gode vejr.

det hele startede inde i stalden hvor han blev ved med at løfte det venstre bagben. jeg troede jo bare det var fordi han var lettere utilfreds. det er nemlig ikk første gang han stod sådan.. men pyt. så da vi kom ud og skulle i gang med at longere gik det også rigtig fint de første 5 min. så begyndte han at trække lidt på det venstre bagben og gå meget mere kantet og ikke så flydende som han plejer at gå. og man kunne se han blev virkelig stresset af det.. så pludeligt begyndte han at lave de sygeste bukspring. har aldrig set ham springe sådan før. så tænkte jeg at det er sku da bare fordi han pjatter lidt idag fordi de to hingste gik på folden ved siden af og slåsede.. og så for hver runde han gik lavet han sådan nogle giga bukspring. lige før han ikke kunne styre det mere så højt hoppede han. så fik jeg min kæreste til at løbe lidt med ham så jeg lige kunne se hans bagben. og det var der jeg så at han gik meget kantet med det ben og trak meget på det. så prøvede jeg at tjekke for insekter og hævelser sår alt muligt. men der var ikke noget som helst at se eller mærke. så gik vi ind og jeg mærkede lidt i koden osv og så opdagede jeg at den faktisk var meget varm i forhold til de andre 3. så vaskede jeg det med noget kold vand osv. nu skal jeg se idag hvordan det ser ud.

men hvad mener i er han virkelig halt eller skulle han bare skabe sig åndsvag???

hvad skal jeg gøre???

kram

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  halt eller tosset???
Kommentér på:
halt eller tosset???

Annonce