{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Ny sadel gav mig ny hest. {{forumTopicSubject}}

"Jaajaa.." sagde jeg altid.. 'det går da udemærket?' tænkte jeg altid.. hver eneste gang, min underviser sagde jeg skulle ha mig en anden sadel.

Og så en dag, kørte jeg ud efter en. Prøvede den på min hest. Og siden den dag, har jeg som fået en helt ny hest!

Min ridning har ændret sig så ufatteligt meget. Siden den dag, i sidste uge, har han været fantastisk at ride på. Ikke nogen bølle, men lydig og arbejdsvillig.

Alt dette, 'bare' pga. en ny sadel? Ja, tro mig eller ej - men en ny sadel har gjordt det hele.

Nu kan jeg sidde på min hest. Sidde behageligt. Føle at den bruger min hjælp. At den venter for mine halve parader med det samme. Jeg kan give min hest de rigtige signaler, og det hele er en stor lettelse!

At jeg sad af H til før, det ka jeg se nu. Om den gamle har trykket min hest, det ka ik udelukkes. Men min opstilling i den nye sadel, har gjordt så meget for mig.

Så får du afvide at du bør få en anden sadel af din underviser, så ta det til dig. Fortryder kun at jeg ik gjorde det noget før. Hverdagen med hesten bliver meget bedere....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny sadel gav mig ny hest.
Kommentér på:
Ny sadel gav mig ny hest.

Annonce