1.279 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Ridning i frostvejr Ridning i frostvejr

Godmorgen
Sagen er den at jeg skal ud at ride lige omlidt, men jeg kom da lige i tanke om at det har været frost vejr i nat. Derfor er jorden jo frosset. Det vil sige vires bane også er frosset og er nok først tøet op til sen eftermiddag/aften
Så hvor rider i når det er frostvejr? Ridehus er ikke en mulighed da vi kun har et 12x12 ridehus

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridning i frostvejr
  • #2   15. dec 2016 Vi rider en tur, hvis vejene ikke er for glatte smiley

• #3   15. dec 2016 Jeg rider ikke når jorden er frosten.

• #4   15. dec 2016 Et par graders frost burde ikke gøre banen så frossen at den først tøer op i eftermiddag, så koldt er det jo slet ikke. Jeg ville bare ride.

• #5   15. dec 2016 Tak for svarene. Jeg ser lige hvor hård banen er, elelrs tager jeg nok en hurtigt tur i skoven smiley

• #6   15. dec 2016 Hvis det er helt frosent, rider jeg ture.
    Er det kun let frost, tjekker jeg banen hvor hård den er, om det kun lige er det øverste eller hva' c:.

• #7   15. dec 2016 Jeg er så "heldig" at min ridebane er meget blød normalt vis. Derfor er den faktisk bedst de dage, hvor der har været lidt frost smiley
    Til gengæld skal jeg vente et par dage, hvis det har regnet :3
    Men ellers rider jeg rundt på markerne eller i skoven smiley
    Har før lagt bomme ud på marken, og så har vi taget Bomtræning der smiley

• #8   15. dec 2016 Jeg træner i terrænet

• #10   15. dec 2016 Den bane der er på det sted jeg står, er noget rigtig hø er om vinteren - der skal ingenting til får der står vand på den (men det til at leve med at vi kan gå til svømning istedet for til ridning) dog er det jo en stor hård isklump når det så også bliver frost smiley så de dage hvor det frost og jeg ikke kan ride senere på dagen pga. Arbejde - må jeg enden longere vilddyret på græsmarken, gå en tur i naturen eller lade ham få fri (:

MEN krydser fingre for at banen måske bliver lagt om her til næste år (: så det måske er muligt at få en lidt mere brugbar ridebane i det kolde måneder (:

• #11   15. dec 2016 Haha.. glemmer nogle gange at jeg ikke befinder mig hjemme i Danmark.
    Skulle lige til at skrive at du nok ikke skulle forvente at jorden ville tø op foreløbigt da alt er gennemfrosset her ( -10 grader) smiley

Btw. Da jeg ikke havde ridehus til rådighed red jeg ofte på en af vores folde hvis der havde været frost. Den var rimelig jævn og virkede ikke så "hård" i det. smiley

• #12   15. dec 2016 Igen tak for svarene. Jeg endte med at tide på banen da det kun var den øverste cm der var frosset. Tilgengæld var det skide smukt

profilbillede
Kommentér på:
Ridning i frostvejr

Annonce