opbygning af muskler {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg får snart denne 9 årige Dansk Varmblod hoppe hjem til mig, som jeg skal ride op til salg. Hun er som sagt 9, men rides som en unghest, da hun ikke har lært så meget igennem årene. Hun kan rides i skridt, trav, galop og på skovtur. Hun har været hos en anden og stå i 3 måneder, men der er hun sammenlagt kun blevet redet i omkring en måneds tid, så hun er utrolig muskelfattig.
Hvad kan jeg gøre? Jeg har mulighed for lidt af det hele. Longe, cavalettis, dressur, skovtur osv. samt vil jeg kunne være hos hende 7 dage om ugen.
Hende jeg skal ride hende op for, har speciale i foderplaner, så hun vil få lagt sin helt egen foderplan, så hun er dækket ind.
Har I nogle ideer?
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.123
Og så er Rosa&mulerne's råd rigtig godt - cavaletti, og masser af ture i naturen. Hold endelig hesten i afvekslende ridning, både for at undgå skader, men også for at holde hesten glad - man kan mærke om man sidder på en glad ridehest, når man er ude at prøve. Så skovture, cavalettis, lidt spring og lidt dressur.
Sidst men ikke mindst, så er det jo en snart 10 års hest, som vel skal sælges som hygge-/allround, og derfor er det jo bedst at det kan fremvises som det den skal sælges som.
Mvh Charlotte
Blogger
Følger: 226 Følgere: 2134 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 205 Svar: 2.258
nov 2014
Følger: 12 Følgere: 11 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 56
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
opbygning af muskler