Lorte dag + skøn dag :D {{forumTopicSubject}}
Year... stod op kl. 5, sku på arbejde kl. 6
Kl. 13 sku jeg så ride undervisning.
men jeg havde det af H til da jeg kom i gang. (sku aldrig ha spist alle de nybagte Cookies på arbejde). Jeg ku brække mig hvis det var det jeg havde lyst til..
Så nej - det er ik sjovt at ride undervisning i den tilstand. Ku intet yde...
Vi må gøre det om på tirsdag
Så bagefter, tog mig og en anden i skoven - mig på Charliiiiie wii, det var hygge og så fik man det helt godt igen og den lille hest altså, godt nok blir han snart 23 år, har stået stille i over 1 år - men hold fast, han har ik glemt hvordan en stupmark ska tackles O_O han får måske lov at gi den hele armen i morgen så.... man tør jo slet ik, når man ik har 'kendt' ham et helt år, slevom jeg gjorde alt med ham inden jeg købte Amigo - der tog vi i skoven bare i grime og træktov og så bare derudad.. det ka jeg slet ik på ham mere, der ska jeg liiige lære ham at kende igen
en dag med blandede helbred xD -ellers haft god dag jer andre ? :b
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
De gamle er til fødselsdag, så vi er alene hjemme.
Så det har været sjovt nok, men er lidt bekymret for flips, for hun er stadig halt og skal undersøges i morgen. Håber virkelig ikk det er noget alvorligt :S
jun 2005
Følger: 221 Følgere: 213 Heste: 7 Emner: 117 Svar: 1.431
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 54
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.326
så var jeg lige på en kort tur med søster.. det var godt nok dejligt
desværre måtte jeg så også få beskeden fra underviser at han ikke har tiden til at komme ud til os og undervise mere.. så det var lige en træls ting... :S
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Rider ikke deroppe mere..
jul 2005
Følger: 295 Følgere: 317 Heste: 15 Emner: 1.155 Svar: 8.777
Og ladt ham dase udenfor ..
Lige kommet hjem fra tur på Juller uden sadel, uhh den pony er bare skøøn !
Og så trænet den bette hingst på en laaang tur, argh
mar 2005
Følger: 165 Følgere: 159 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.222
jeg har været til springstævne idag hvor vi red selv i den ene klasse og vandt den anden
dec 2004
Følger: 91 Følgere: 91 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.908
Det gik bare over al forventning til stævnet, eneste fejlfrie og hurtigst, så var klar på min røde roset, men så får man at vide, at man er disket . Det er altså bare for nedern!!
- Han gjorde satme et godt stykke arbejde, var bare så stolt af ham<3.
Lorte dag + skøn dag :D