{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Lorte dag + skøn dag :D {{forumTopicSubject}}

Year... stod op kl. 5, sku på arbejde kl. 6 smiley
Kl. 13 sku jeg så ride undervisning.
men jeg havde det af H til da jeg kom i gang. (sku aldrig ha spist alle de nybagte Cookies på arbejde). Jeg ku brække mig hvis det var det jeg havde lyst til..
Så nej - det er ik sjovt at ride undervisning i den tilstand. Ku intet yde...
Vi må gøre det om på tirsdag smiley

Så bagefter, tog mig og en anden i skoven - mig på Charliiiiie smiley wii, det var hygge smiley og så fik man det helt godt igen smiley og den lille hest altså, godt nok blir han snart 23 år, har stået stille i over 1 år - men hold fast, han har ik glemt hvordan en stupmark ska tackles O_O han får måske lov at gi den hele armen i morgen så.... man tør jo slet ik, når man ik har 'kendt' ham et helt år, slevom jeg gjorde alt med ham inden jeg købte Amigo - der tog vi i skoven bare i grime og træktov og så bare derudad.. det ka jeg slet ik på ham mere, der ska jeg liiige lære ham at kende igen smiley

en dag med blandede helbred xD -ellers haft god dag jer andre ? :b


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte dag + skøn dag :D
  • #1   24. mar 2007 tja, har tosset rundt med min lillebror hele dagen smiley heh
    De gamle er til fødselsdag, så vi er alene hjemme.

    Så det har været sjovt nok, men er lidt bekymret for flips, for hun er stadig halt og skal undersøges i morgen. Håber virkelig ikk det er noget alvorligt :S


  • #2   24. mar 2007 Dejlig dag fra min side. Jeg fik MEGET hård undervisning på Tabasco. Gosh, hvor var det bare hårdt, og hvor var Tabasco sjov i starten. Han skulle rigtig prøve en masse mærkelige ting i dag, så vi fik en masse gode kampe. Men jeg vandt, og tilsidst gik han bare rigtig, rigtig godt ! Bagefter tog min mor og jeg op og hente hø, tilbage til stalden og bagefter op til en vi kender med nogle islændere, og aftalte at jeg snart skal ud og ride på hendes islændere med hende.. Det bliver godt nok sjovt smiley De er så søde hendes islændere.

  • #3   24. mar 2007 P og F smiley Hvorfor rider du ikk' Cash kreditkort mer ?

  • #4   24. mar 2007 ja skønt vejr var det idag.. først var det sandkassen.. han var så dygtig ;D.. legede lidt med at changere og forsøgte at skifte et par gange på langsiden.. og tænk sig han gjorde det smiley smiley ... det lykkedes dog kun den ene gang.. men de enkelte var fine hver gang smiley

    så var jeg lige på en kort tur med søster.. det var godt nok dejligt smiley

    desværre måtte jeg så også få beskeden fra underviser at han ikke har tiden til at komme ud til os og undervise mere.. så det var lige en træls ting... :S


  • #5   24. mar 2007 Håkon:

    Rider ikke deroppe mere..


  • #6   24. mar 2007 Uha jeg har givet Robbe'drengen fri dag :o)
    Og ladt ham dase udenfor ..
    Lige kommet hjem fra tur på Juller uden sadel, uhh den pony er bare skøøn !
    Og så trænet den bette hingst på en laaang tur, argh smiley


  • #7   24. mar 2007 hehe smiley
    jeg har været til springstævne idag hvor vi red selv i den ene klasse og vandt den anden smiley


  • #8   24. mar 2007 ' var på job og til stævne i dag (: .
    Det gik bare over al forventning til stævnet, eneste fejlfrie og hurtigst, så var klar på min røde roset, men så får man at vide, at man er disket smiley . Det er altså bare for nedern!!
    - Han gjorde satme et godt stykke arbejde, var bare så stolt af ham<3.


Kommentér på:
Lorte dag + skøn dag :D

Annonce