{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

lorte dag!!!! {{forumTopicSubject}}

hej dejlige mennesker, kender ikke det var hvor alt bare er af lort?


jha lige nu føler jeg bare alt er en stor gang lort! chefen er sur på fordi at jeg igen er syg, jeg vågenede en time forsent, og kunne derfor ikke nå min bus, havde mega ondt i hovedet igen, ondt i ryggen.... min vagtplan er noget lort, lederen har lavet så meget mange fejl i den, og det får jeg skylden for! jeg er altid uenig med min leder, hvor min chef bare lukker ørene, og siger at de må vi selv klare.... jeg har lige fået astma, og venter stadig på at medicien begynder at virker... der er fugt og svamp i lejeligheden, hele blokken er på tvangsauktion og er udlejer gøre ikke en skid, vi har ikke råd til at flytte, jeg dele værelse med min 8 årig lillebror, min far har aldrig tid. min mor snakker for meget, min kæreste er bare træls for tiden, og min ridelære gider ikke at undervise mig når det regner (har ikke ridehal) hende jeg leje boks af min hest overholder ikke det vi aftalte, og vasketøjet kalder stadig, har ikke kunne ride min hest i over en uge nu bgr af arbejde.... facebook driller mig,.... min lillebror kommer hjem om 4 timer...


jha jeg gider faktisk ikke noget mere... gør mig lige lidt gald....

mit vasketøj venter stadig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lorte dag!!!!
Kommentér på:
lorte dag!!!!

Annonce