557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp!!! Ride fra de andre??? Hjælp!!! Ride fra de andre???

Står med en pony som småstejler og bukker, når han skal væk fra de andre. Hvis jeg rider på dressurbanen, sammen med en anden hest/pony, og jeg så skifter retning, så begynder han med at småstejler og bukke... Han når knap nok at komme helt ned på jorden, før han bukker... Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, hvis jeg ikke bare skal sparker til ham, som jeg ikke tør at gøre smiley Og der burde også være en nemmere metode, så man ikke skal kæmpe en kamp med dem smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!!! Ride fra de andre???
  • #1   20. mar 2016 det lyder i mine øjne som en hest der enten er møgforvirret, udstyret sidder forkert eller din hest har stærke smerter siden den reagere sådan.

• #2   20. mar 2016 Den behøver absolut ikke have ondt for at gøre sådan..
    Min kan også finde på det hvis jeg rider sammen med en speciel hoppe som hun åbenbart er ret glad for.

Jeg plejer at få styr på hesten igen og så ride den frem.. Nogle gange virkelig meget frem, så den forstår at den altså skal reagere for mine ben! Så bruger jeg de næste 5 min på at ride 8-taller, små volter, og stille hesten ud og ind af volten så det virkelig bliver sat på arbejde og hele tiden skal koncentrer sig om hvad jeg forlanger af den. Så det behøver bestemt ikke ende i en kamp smiley

• #3   20. mar 2016 Kunne godt lyde som om din hest har en form for separationsangst - eller bare er blevet vant til at være sammen med de andre heste og nu ikke vil skilles fra dem. Er det HVER gang han skal væk fra de andre? Eller kun når du skal ride? Gør han andet end at bukke og stejle?

• #4   21. mar 2016 Nu har man jo ikke set hvad hesten gør men udfra hvad der skrives lyder det bestemt ikke som seperationsangst smiley

• #5   21. mar 2016 Mason Fall. Han har ikke ondt da han har haft kiropraktor osv. Problemet er at når han skal ride væk fra de andre, eller ride i en anden retning end de andre, så småstejler ham og bukker...

• #6   21. mar 2016 Det er HVER gang han skal ride en anden retning, end de andre heste smiley

• #7   21. mar 2016 Mason: også derfor jeg spørger mere ind til det, ud fra emnet (og når vi ikke kender eller har set hesten) er det jo ret svært at konkludere noget smiley

• #8   21. mar 2016 Ja okay så lyder det som seperationsangst, jeg har dog bare selv aldrig set en så stærkt seperationsangst som gør hesten bukker og stejler, Og har selv haft en hest med utrolig svær seperationsangst smiley

• #9   22. mar 2016 Hvis jeg red udenfor på min gamle part kunne ikke lide at ride selv udenfor. Han lagde sig til at stejle og vende rundt. Jeg øvede det en DEL med den og til sidst sagde den ingenting til at være selv udenfor smiley (gælder også hvis jeg red med nogen og de red et andet sted hen en jeg)

Kommentér på:
Hjælp!!! Ride fra de andre???

Annonce