Kilde: Dyrenes Beskyttelse
Redder reveunge i net
Redder reveunge i net
Slå lyden til
00:00
/
02:11
LIVE

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spring
  • #1   9. dec 2015 Det handler vidst mest om at være utrolig kropsbevidst. Det vil sige være i stand til at tænke over og føle hvordan du sidder. På et tidspunkt havde jeg selv problemer med at mine ben gled tilbage hen over springene. Det blev løst ved at jeg begyndte at blive opmærksom på dem, føle hvor de var, og på vej hen til og over springet være i stand til at styre hvor de var og derved også kunne holde dem fremme. Nu er det ikke noget jeg tænker over længere, men sådan kan man flytte fokuspunkter til forskellige steder. Et andet godt middel er video. Derved kan man se udvikling, samt hvad man skal holde fokus på.

• #2   9. dec 2015 Det er ikke så meget til mig selv, men mit springhold smiley og de vil gerne have lidt redskaber til at øve det

• #3   9. dec 2015 Jeg lærte det ved at min mor sagde det 20 gange mens jeg selv sprang. Så jeg heletiden tænkte på det.
    Eller hvis hun ikke var der, prøvede jeg selv at tænke på det.

• #5   10. dec 2015 Sætte springene ved siden af hinanden hele vejen ned ad midterlinjen, og så springe hvert andet, vende rundt, og så springe hvert andet tilbage smiley

Kommentér på:
spring

Annonce