{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spring
  • #1   9. dec 2015 Det handler vidst mest om at være utrolig kropsbevidst. Det vil sige være i stand til at tænke over og føle hvordan du sidder. På et tidspunkt havde jeg selv problemer med at mine ben gled tilbage hen over springene. Det blev løst ved at jeg begyndte at blive opmærksom på dem, føle hvor de var, og på vej hen til og over springet være i stand til at styre hvor de var og derved også kunne holde dem fremme. Nu er det ikke noget jeg tænker over længere, men sådan kan man flytte fokuspunkter til forskellige steder. Et andet godt middel er video. Derved kan man se udvikling, samt hvad man skal holde fokus på.

• #2   9. dec 2015 Det er ikke så meget til mig selv, men mit springhold smiley og de vil gerne have lidt redskaber til at øve det

• #3   9. dec 2015 Jeg lærte det ved at min mor sagde det 20 gange mens jeg selv sprang. Så jeg heletiden tænkte på det.
    Eller hvis hun ikke var der, prøvede jeg selv at tænke på det.

• #5   10. dec 2015 Sætte springene ved siden af hinanden hele vejen ned ad midterlinjen, og så springe hvert andet, vende rundt, og så springe hvert andet tilbage smiley

Kommentér på:
spring

Annonce