886 visninger
|
Oprettet:
Skal jeg stoppe? {{forumTopicSubject}}
Ved ikke om det er under rigtige kategori...
Jeg går til ridning hver eneste torsdag.
Jeg rider en hest der hedder Isabella.
Jeg er begyndt at syntes at ridning er internere pga. Isabella der overhoved ikke vil samarbejde. Det er jeg ret ked af for jeg ELSKER ridning over alt på jorden.
Problemerne er:
- Klemme mit ben ind mod barrieren (Hun har allerede ødelagt 1 par ridestøvler )
- Lige pludselig stoppe op.
- Stoppe og nægter at røre sig ud af flækken.
- Trække hovedet ned.
- Blive helt stiv.
- Slet ikke lytte til mine signaler
O.s.v......
Nogen der kan hjælpe mig?
- Julie
feb 2010
Følger: 77 Følgere: 76 Heste: 6 Emner: 120 Svar: 370
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
mar 2011
Følger: 30 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 124
Du skal have mere fremdrift, og have hendes opmærksomhed hele tiden.
Det hele kommer ikke til at gå i sig selv efter 1 gang. Tag 1 ting af gangen, og arbejd specifikt med det
Ved self ikke hvor længe du har reddet, og hvor meget du kan, men måske skulle du søge part hos en privat et helt andet sted
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.651
Hvis du har mulighed for det, synes jeg du skal stoppe, og finde et andet sted at ride. Din rideskole ved tilsyneladende ikke nok, til at de kan se at hesten ikke har det godt - eller også er de ligeglade. Dertil kommer, at den ridelærer åbenbart ikke er i stand til at lære dig at give hesten de rigtige signaler, så I undgår nogle af problemerne. Det er ikke din skyld, for det er din ridelærers ansvar at hjælpe dig med det, det skal du ikke stå i selv.
Så derfor: prøv om du kan finde et andet sted, hvor undervisningen og forholdene er bedre. :o)
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 294
Skal jeg stoppe?