{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Hestepige .
Hestepige .
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Skal jeg stoppe? {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om det er under rigtige kategori...
Jeg går til ridning hver eneste torsdag.
Jeg rider en hest der hedder Isabella.
Jeg er begyndt at syntes at ridning er internere pga. Isabella der overhoved ikke vil samarbejde. Det er jeg ret ked af for jeg ELSKER ridning over alt på jorden.

Problemerne er:
- Klemme mit ben ind mod barrieren (Hun har allerede ødelagt 1 par ridestøvler )
- Lige pludselig stoppe op.
- Stoppe og nægter at røre sig ud af flækken.
- Trække hovedet ned.
- Blive helt stiv.
- Slet ikke lytte til mine signaler
O.s.v......

Nogen der kan hjælpe mig?
- Julie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg stoppe?
  • #1   21. mar 2015 Fortæl til din ridelære evt at du ikke fungere med nuværende hest og ønsker at ride en anden? smiley

• #2   21. mar 2015 fortæl det ikke fungere, og at du gerne vil have en anden hest at ride

• Hestepige .
    Hestepige . Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   21. mar 2015 Det er bare det at lige pt. er der mange heste halt og ikke nok til alle så Isabella eller stop smiley

• #4   21. mar 2015 har du snakket med din ridelære om det, eller er det noget du selv har fundet frem til? smiley

• #6   21. mar 2015 Jeg har altså stortset de samme problemer med min part som med Isabella smiley Du skal helt bestemt ikke stoppe! Jeg synes også i en periode ikke at det var sjovt at ride.. Og du kommer helt sikkert til at fortryde det.
    Du skal have mere fremdrift, og have hendes opmærksomhed hele tiden.
    Det hele kommer ikke til at gå i sig selv efter 1 gang. Tag 1 ting af gangen, og arbejd specifikt med det smiley

Ved self ikke hvor længe du har reddet, og hvor meget du kan, men måske skulle du søge part hos en privat et helt andet sted smiley

• #7   21. mar 2015 Jeg er helt enig i, at det lyder som en hest med problemer - og sikkert også smerter. Desværre meget normalt for rideskoleheste.

Hvis du har mulighed for det, synes jeg du skal stoppe, og finde et andet sted at ride. Din rideskole ved tilsyneladende ikke nok, til at de kan se at hesten ikke har det godt - eller også er de ligeglade. Dertil kommer, at den ridelærer åbenbart ikke er i stand til at lære dig at give hesten de rigtige signaler, så I undgår nogle af problemerne. Det er ikke din skyld, for det er din ridelærers ansvar at hjælpe dig med det, det skal du ikke stå i selv.

Så derfor: prøv om du kan finde et andet sted, hvor undervisningen og forholdene er bedre. :o)

• #8   21. mar 2015 Find en anden rideskole hvor de har mere kvalitet i deres rideskoleponyer/-heste. Det lyder ikke til at stedet fungerer ret godt, hvis mange af hestene er halte og deres ponyer har problemer som Bettemus smiley beskriver ganske fint.

Kommentér på:
Skal jeg stoppe?

Annonce