{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Skal jeg stoppe? s; {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig forvirret.

Jeg rider på en rideskole, som jeg bare synes gør ALT forkert . De trækker hestene i mundene (ikke mig. Jeg rider med lange tøjler) Sadeltøjet er klamt og jeg synes egentlig ikke de passer hestene ordentligt w: + de lærer eleverne at ride på tøjlen.
MEN jeg er blivet virkelig virkelig knyttet til den pony jeg rider på, og jeg har sådan en lyst til at købe hende.

Jeg vil helst have at hun skal blive reddet med så lidt udstyr som muligt, for der går hun bedst. Jeg har prøvet at forklare ridelærene det, men de tror jo bare de har styr på det hele. Det er kommet for et år siden, hvor jeg virkelig fandt ud af at den måde vi red på bare var forkert. Jeg begyndte at ride med løsere tøjler og ikke presse hesten.
Jeg synes ikke den hest jeg rider på, har fortjent de forhold der er på den rideskole, også fordi hun er meget følsom og knytter sig meget til en o:

Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre? D:
Skal jeg stadig gå der, eller skal jeg spørge mine forældre om der måske er en lille chance for at jeg kan købe hende? (min mor gider ikke betale for hesten, men min far vil godt og de HAR råd hvis de slår sig sammen, og jeg får et job. -Mine forældre er skilt)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg stoppe? s;
Kommentér på:
Skal jeg stoppe? s;

Annonce