19. jul 2008 Følger: 23 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 835
Skal jeg stoppe? s; {{forumTopicSubject}}
Jeg er virkelig forvirret.
Jeg rider på en rideskole, som jeg bare synes gør ALT forkert . De trækker hestene i mundene (ikke mig. Jeg rider med lange tøjler) Sadeltøjet er klamt og jeg synes egentlig ikke de passer hestene ordentligt w: + de lærer eleverne at ride på tøjlen.
MEN jeg er blivet virkelig virkelig knyttet til den pony jeg rider på, og jeg har sådan en lyst til at købe hende.
Jeg vil helst have at hun skal blive reddet med så lidt udstyr som muligt, for der går hun bedst. Jeg har prøvet at forklare ridelærene det, men de tror jo bare de har styr på det hele. Det er kommet for et år siden, hvor jeg virkelig fandt ud af at den måde vi red på bare var forkert. Jeg begyndte at ride med løsere tøjler og ikke presse hesten.
Jeg synes ikke den hest jeg rider på, har fortjent de forhold der er på den rideskole, også fordi hun er meget følsom og knytter sig meget til en o:
Men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre? D:
Skal jeg stadig gå der, eller skal jeg spørge mine forældre om der måske er en lille chance for at jeg kan købe hende? (min mor gider ikke betale for hesten, men min far vil godt og de HAR råd hvis de slår sig sammen, og jeg får et job. -Mine forældre er skilt)
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
jeg er glad for at folk indser at det er forkert, der er så mange der ikke tænker selv.
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 4 Emner: 43 Svar: 835
Det er faktisk herinde fra jeg lærte det (:
Har fulgt meget med i forumene osv..
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
Kryder fingre for dig
mar 2006
Følger: 336 Følgere: 307 Heste: 19 Emner: 43 Svar: 863
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.689
men du må endelig skrive når du får svaret.
- men rideskoler sælger vel heller ikke bare deres heste?
jul 2008
Ja jeg ved godt at det er et rigtig stort ansvar, men jeg har ønsket mig en hest i flere år, og føler endelig jeg er klar. Tro mig. Ville ikke skaffe noget jeg ikke følte at jeg var klar til. Jeg er 100 & sikker på at jeg vil det her (=
Ang. det med at sælge, så har de solgt en (meget populær) rideskole hest til en pige, som havde haft part på ham.. Desuden er der ikke særlig mange der kan ride hende jeg rider på, fordi hun godt kan blive hidsig og løber stærkt..
Men jeg håber det virkelig inderligt s:
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.689
Jamen håber da meget for dig at du får hesten! Men hvis du føler dig klar, så er det da med at få en hest.
Held og lykke!
jul 2008
Skal jeg stoppe? s;