656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

lære hesten 'smile'? lære hesten 'smile'?

Ja hvordan lærer man sin basse at smile?
Har set diverse videoer og læst på nettet, men kan simpelt hen ikke få min dreng til det. Han er ekstrem lærenem og har aldrig problemer med at lære nye ting, så der må være et eller andet jeg gør galt smiley

Har i nogle gode links og gerne forklar hvordan i selv har gjort?

Tak på forhånd

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lære hesten 'smile'?
  • #1   26. dec 2014 Jeg har altid bare haft en godbid foran snuden på den, også giver jeg tegn (løftet finger eller lign) når den forsøger at tage godbidden løfter den læben også roser du, så forbinder den fingeren med at løfte læben og ros.. smiley

profilbillede
  • #2   26. dec 2014 Jamen han løfter ikke sine læber på den måde når han vil tage en godbid. Ikke engang halv så meget. Han bruger tænderne og bevæger ikke læberne synderligt meget?

• #3   26. dec 2014 Altså jeg startede med at "nusse" hesten nederst på mulen da jeg startede, og så tog jeg hånden lidt mere opad, og så løftede hun overlæben:-) Det er ret simpelt, fordi efterhånden som du ikke behøver at "nusse" hende mere, kan du tage hånden mære væk fra Mulen:)

• #4   26. dec 2014 Han løfter slet ikke mulen selv? Ved nus og kilden så sænker han hele hovedet og lader læberne hænge?
    Tak for svar, vil selvf prøve det hele igen igen, på et eller andet tidspunkt må der vel være noget der virker smiley

• #5   26. dec 2014 Hvad er det du bruger som godbid? Det kan være at han ikke er så vild med den godbid du bruger? F. eks er min pony bedst når jeg bruger rugbrød:-)

• #7   26. dec 2014 lassie- jeg har selv en lille miniature som er meget lærenem og alt det. Med det to mig over 1-2 mdr. før at hun lærte det så man skal vist nok bare være tålmodig, for jeg brugte samme teknik som (hauge horsemanship) også gjorde smiley

• #8   26. dec 2014 Han ELSKER alt mad, ekstrem madglad, så ingen problemer med gosbidderne. Vi bruger gulerødder (i stykker) da han elsker det mere end alt andet smiley
    Må nok bare hæfte mig med tålmodighed xP
    Tror også problemet ligger i at han tager godbidder med tænderne i stedet for med læberne?
    Er også bange for at det tager overhånd hvis han får godbid hver gang han åbner munden (og derved flytter på læben) da han jo så bare vil begynde at bide efter at få godbiddere fordi han så tror han skal det?

• #9   26. dec 2014 Ved han du har en godbid? Det havde min part i starten

• #10   26. dec 2014 Ja selvf ved han det, jeg har altid godbidder og det tager ham få sekunder at finde den lomme eller pose jeg gemmer dem i, selvom det skifter fra gang til gang smiley

Kommentér på:
lære hesten 'smile'?

Annonce