{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilridning: trav første gang uden longe :)
  • #1   24. okt 2014 Tillykke med fremskridtene!! smiley

• #2   24. okt 2014 Det er muligt, at jeg kommer til at lyde negativ nu, men et forslag kunne være, at du opdaterede sådan noget på din hests profil i stedet for at fylde forum med emner om din hests tilridning. :o)
    Det er ikke det mest spændende at læse - og hvis folk er interesserede i dine opdateringer, kan de jo følge din hests profil. Det er vel det, den er til for.

• #3   24. okt 2014 Det kan da godt være at det ikke er for at lyde negativ... Men sådan lyder du nu alligevel.
    Beklager mit indlæg.

• #4   24. okt 2014 HA-Ha Det her skal i hvert fald ikke opfattes som negativ. Trav første gang er da ikke noget at prale af, når vi sommetider tilrider går det da ofte i galop første gang ,men så sidder rytteren nok ikke så længe på hesten, men så er det jo bare om igen.

• #5   24. okt 2014 Sejt gået! Tillykke med det smiley

• #6   24. okt 2014 Kærbygård: forstår ik helt hva du mener? Er det med vilje at i galoperer første gang? eller fordi hesten ik er klar?

• #7   24. okt 2014 Trav første gang uden longe, er da i hvert fald noget at prale af.. Specielt hvis det ender uden at man er nede og bide i sandet..

Og sikke nogle kommentarer at få! Men i hvert fald tillykke, jeg ved hvordan du har det, det er en fed følelse! Er lige påbegyndt galop på min dreng, det går langsomt men sikkert fremad! smiley

• #8   24. okt 2014 Nej absolut ikke med vilje ,men nogle heste er jo lidt mere kulleret end andre.Kun en spøg når vi falder af griner vi lidt og så på den igen ,vi har jo heste under tilridning hele tiden.

• #9   24. okt 2014 Fedt - altid dejligt med fremskridt smiley Og det er jo altid skønt at have en grund til at være stolt af sin hest smiley

Bidløse Madsen: Jeg vil mene, at man ud fra overskriften kan regne ud hvad emnet handler om, så i stedet for at blive negativ, havde du mulighed for ikke at klikke på emnet, men det kan naturligvis være en fejl at du fik trykket og læst emnet smiley

• #10   24. okt 2014 Dejligt at læse, og bestemt noget man godt kan blære sig med. Jeg har også lige travet på min unghest for første gang uden longen - det er virkelig en fantastisk følelse smiley

• #11   25. okt 2014 Tillykke med succesoplevelsen!

Det er vel egentlig også det siden her er til for? At man kan dele glæden med hinanden.

Jeg glæder mig på dine vegne, om et års tid er jeg måske i dine sko, når min unghest har påbegyndt tilridningen i foråret! smiley

• #13   25. okt 2014 Hvis man ikke har noget pænt at sige eller skrive, burde man holde sig kæft eller sine fingre fra tastaturet!

Tillykke med sejren. Super godt gået smiley

• #14   25. okt 2014 Tak for støtten smiley

• #15   25. okt 2014 Det var bestemt ikke for at være negativ. Det er bare ingen engangs-ting, at du opdaterer med sådan noget i forum. Det har både været longeringfremskridt, trailertræningsfremskridt, tilridning og meget mere. Der kommer sjældent mere end et par kommentarer, og det er der jo nok en grund til. Når det handler om så mange emner, så bliver folk trætte af det. Hvis det kun var et enkelt emne, så havde jeg ladet det ligge... smiley

• #16   25. okt 2014 Øv hvor er det da tarveligt at nedgøre en persons oplevelse, fordi man ikke syntes det er spændende nok.

Jeg forstår godt du er glad og stolt og gerne vil dele det med andre. Det er STORT når der sker den slags ting i træningen.

Idag lykkedes det mig at galoppere venstre galop på min unghest og jeg havde også stor lyst til at skrige det ud til alle. Nu kan jeg så se det var godt jeg ikke gjorde det, for det er åbenbart ikke noget man skal belemre andre med smiley

• #17   25. okt 2014 Hvis du henvender dig til mig, Mette b, så synes jeg det er forkert at skrive, at jeg nedgør hendes oplevelse. Hvor henne mener du, at jeg nedgør oplevelsen? Og specielt fordi jeg ikke synes, at det er spændende nok.

Jeg har selv tilredet min egen pony sidste år - det var da helt klart en oplevelse. En oplevelse, som jeg rigtig gerne ville fortælle om, men jeg opdaterede ikke i forum hver gang vi gjorde fremskridt, for jeg ved, at det er få mennesker herinde, der er interesseret i mig og min pony.

• #18   25. okt 2014 Beklager at vi er så kedelige smiley

Og jeg beklager at mine indlæg skubber de mere interessante indlæg om hvilken farve til min pony, min sadel passer ikke, behøver jeg virkelig sadelmager ud, min hest halter hvad mon den fejler, har i klippet, hvilket foder skal min meget for tykke shetlænder der kun går på fold ha at spise... Osv osv osv.

Mon ikke du sku lære at sige "pyt" smiley

• #19   26. okt 2014 Synes bare du skulle overveje funktionen "statusbeskeder" eller bruge hestens profil til sådanne opdateringer.

• #20   26. okt 2014 Nej, jeg synes du sku overveje ikke at gå i så små sko.

Men bare rolig, dine kommentarer har da klart fået mig til at overveje, om jeg overhovedet gider lave flere indlæg. Der er jo nok ingen der gider læse dem, de er nok for kedelige.

• #21   26. okt 2014 Marie Louise:
    Syntes du skal være ligeglad med de negative kommentarer du får det flot du har fået travet Don hest 1. Gang uden longe og som de andre siger især hvis du ikke er faldet af!!

Du skal kun være stolt og du har ret der er mange latterlige opslag her på hestegalleri hvor der ikke bliver sagt noget og så er der kommet mange af dem der kommentere i forummene kun for at tale negativt uden overhovedet at sige noget positivt og sådan er det det svære blevet her på hestegalleri men stort tillykke til dig ig din hest et virkelig flot!! smiley

• #22   26. okt 2014 Men hvis alle lavede opslag på HG som dette, så ville HG blive fyldt med sådanne emner her også. Har ikke sagt at TS ikke skal lave flere indlæg - synes bare man skal vælge det rigtige sted at poste sine ting. Og min mening - flere er jo åbenbart enige, som man kan se - er, at TS bør poste lignende ting som statusbeskeder. Jeg lavede for nyligt en statusbesked om min pony, der havde bandager på for første gang. Skulle jeg have lavet et emne om det? Det er jo noget mange unghesteejere går igennem....

• #24   26. okt 2014 Jo, hvis du læste, hvad jeg skriver, CLAV, så ville du vide, at folk efter min mening selvfølgelig gerne må skrive om sine gode oplevelser og "hverdagens små glæder", men når det nu netop handler om, at man laver et emne for hver gang der sker noget nyt.....
    Dette emne byder desuden eller ikke op til debat eller har et spørgsmål, som skal besvares. Det er udelukkende: "Se, hvor gode vi er!!"
    Fint nok at man er stolt over sig selv og sin hest. Men behøver man lave et forumemne for hvert fremskridt?

• #25   26. okt 2014 Ts - Så må jeg jo også få lov at prale af vores tilridning smiley Tindur har aldrig gået i longe i løbet af tilridningen hverken i skridt eller trav smiley
    Og hvorfor skulle man bide i sandet...? Hvis hesten ingen smerter har og stoler på en så gør det dem som regel intet at man kravler der oppe smiley Ja de kan blive bange og give en tur(har selv haft den tur da han blev rigtig mange) men det har intet at gøre med at rytteren er der. smiley

Mvh TT

• #26   26. okt 2014 Undskyld, men jeg må altså give Bidløse ret. Glædesforummer er for det første helt ok, og har også selv lavet et par stykker i tidens løb. Problemet er at det her jo ikke er det første, det er nummer mange i løbet af kort tid, og det bliver altså irriterende i længden. smiley

• #27   26. okt 2014 Så må jeg sige at jeg synes det er synd at man ikke kan give andre plads og den glæde de får af at dele sine positive oplevelser smiley jeg synes personligt at disse glædes emner måske burde ligge under status men jeg har ikke så ondt i røven af de at jeg ikke under den enkelte den glæde de får af at dele med os smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Tilridning: trav første gang uden longe :)

Annonce