{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Aktiviteter fra jorden :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Står i den uheldige situation, at Fox er blevet trådt i ballen på et af hans bagben, og derfor er halt. Han skal pt. have 15 min. fodbad hver dag osv... - Det kan godt komme til at tage op til et par måneders tid at blive helt klar igen, og jeg har derfor brug for nogle stille og rolige øvelser som vi kan lave fra jorden (højest i skridt selvfølgelig) for at han ikke keder sig helt ihjel.

Tænker ikke så meget de større tricks, som fx. ligge ned, neje osv. men mere sådan nogle lidt agilityøvelser? Fx. at gå over pressening eller noget...

Han har lært at kysse, og vi holder det på det "tricks-plan", hvis I forstår hvad jeg mener smiley

Vi har før prøvet at træne på en palle, og kan han gå over den, stå på forparten med den, og stå med alle fire ben på den, men han synes hurtigt det blev en smule kedeligt.

Så kom endeligt med alle bud og idéer I har smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiviteter fra jorden :-)
  • #1   28. sep 2014 slalom er genialt til min part ihvertfald.
    Stillestående tricks som smile, ryste, løfte ben (starten til spanske skridt), evt. bak, samle ting op, jeg prøver at lære min part at 'neeed' betyder sænke hovedet stående (et lille håb jeg har om at hun kan fange kommandoen i longen også.. Selvom jeg tvivler)

Ting som at gå/stå og bakke igennem diverse bumforme (bumme lagt dobbelt (med den afstand som i nu skal bruge) som et L eller M eller sådan noget) og alt sådan noget. Sidebevægelser kan måske også bruges?

• #2   28. sep 2014 Jeg er i fuld gang med at prøve at lære min 20 åri hoppe at "indparkere"
    https://www.youtube.com/watch?v=ZB2nip8NXOI

Kommentér på:
Aktiviteter fra jorden :-)

Annonce