{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Fight for it - Succes med ungheste! {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Ja jeg ville egnetlig bare dele min glæde med jer.

Jeg har været på ferie til Skagen i en hel uge - Dvs. en hel uge uden heste! Det var hårdt kan jeg godt fortælle jer! smiley Imens havde jeg nogle rigtig søde mennesker til at passe mine to øjensten.

Den ene af de søde mennesker, er Anja. Min altmuligpige som ikke siger nej til at komme og ride min unghest Falcon.

Jeg har arbejdet utrolig hårdt med Falcon for tiden - Virkelig gået op i grundarbejdet, hvilket har været svært for mig da jeg har gigt i ryggen, og bare det at skulle ride 30 minutter om dagen er så smertefuldt for mig. At jeg så også skal ride i en kombineret sadel uden den bedste støtte gør det ikke bedre.. Men jeg overlever!

Så har arbejdet hårdt med min unghest på 4,5 år. Men har ikke rigtig haft andre til at ride ham i den tid (Ca. 4 mdr?) hvor jeg har arbejdet med ham.

Anja sendte mig så dette fantastiske billede, som i kan se nedenfor.

Så må man indrømme at man er virkelig, virkelig stolt! For hold da op, alle de rosende ord hun også gav mig for den træning jeg har gjort med ham. wow! Så bliver man altså bare glad! Man indser hvor fantastisk det er at have en hjælper som Anja, som ikke kun altid vil tale om de kære heste men faktisk også hjælper mig rigtig meget personligt.

Så ja - Spørg mig lige om jeg er stolt! For det er jeg! Ikke kun over successen med Falcon. Men også om at jeg altid kan stole på at Anja vil ham det bedste! smiley

Andre der har nogle dejlige, sukkersøde historier - gerne med ungheste - som i vil dele?

Og ja. Her kommer så billedet. smiley smiley

http://i57.tinypic.com/2u8i0xf.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fight for it - Succes med ungheste!
Kommentér på:
Fight for it - Succes med ungheste!

Annonce