{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Når ens hest er "Rasmus-modsat" {{forumTopicSubject}}

Arrgh, kender I det når man bare gerne vil ride, og ens hest så bare er total modsat af ALT hvad man beder den om? -.-

Jeg skulle ride min unghest, Pascal i dag og han er efterhånden godt rutineret i hvordan tingene fungere. (Ikke at vi ikke veksler, i træningen, for det gør vi selvfølgelig. smiley )

Først ville jeg lige longere ham små ti minutter, så han lige fik galopperet, og fået brændt lidt krudt af. Men da jeg vil tage skridttæppet af, var han overbevist om, at når jeg tog et halvt skridt imod hans bringe, betød det at han skulle bakke 15 meter! Grrrrr... Det brugte vi godt nok lidt tid på, at blive enige om. Nå, men da jeg endelig får det af ham og spændt gjorden efter, går vi i gang med at longere. Og lige i det jeg har givet lidt longe valgte han da, at spurte afsted så man bare tænkte: "Ja... Sådan kan man da også vælge at varme op!" Han fik så lov til at løbe lidt, og så gik det ellers fint resten af tiden i longen.
Eftersom han havde været lidt "dum" til at begynde med, valgte jeg at give ham skridttæppet på og så ville jeg bare skridte ham af, selvfølgelig hvor jeg red. Men jeg skal bruge skammel, og i dag havde han selvfølgelig glemt aaaalt om hvordan man stiller sig ved skamlen. Så det måtte vi da lige friske op igen. Da jeg endelig kommer op, skridter vi bare stille og roligt rundt og jeg beslutter mig for at øve lidt schenkelvigninger i skridt, bare så det ikke blev alt for kedeligt. Det gik også fint, men hver eneste gang vi kom ned ved vores lille dommerhus spjættede han, som jeg ved ikke hvad. Til sidst kunne jeg ikke lade være med at grine over ham, for han var simpelthen så mærkelig. Håber dog det er et godt tegn på, at der er lidt forår i luften. smiley

Puha, det blev lidt langt. Har I nogle historier, fra de dage hvor hesten bare var modsat uanset hvad I bad den om? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når ens hest er "Rasmus-modsat"
Kommentér på:
Når ens hest er "Rasmus-modsat"

Annonce