{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når ens hest dør!
  • #1   1. maj 2009 Jeg føler med dig, Lene.. Og ja, det ER hårdt..
    Men hvis det var for hestens bedste, at den skulle rejse til de eviggrønne græsmarker, så skal man i min verden lade være med at være egoistisk.. Jeg har mine "tab" i mine minder, men kun som gode tanker..

• #2   1. maj 2009 Tror ikke der er nogen hurtig måde at bearbejde sorgen på. Ting tager tid, men husk at tænke tilbage på alt det gode i havde sammen.

• #3   1. maj 2009 Kender det godt, det er svært. Og det tager lang tid, min part blev solgt, men før det var der mange måneder i forvirring, om hun skulle aflives mm.

Det er snart 4 måneder siden... og jeg savner hende stadig helt vildt.

Jeg føler med dig, og det der med ny hest, det skal du først gøre når du er helt klar.

• #4   1. maj 2009 Gå væk fra ridesporten i vis grad i et par måneder. Andre heste vil bare minde dig om din egen og gøre dig ked.

Når du så føler du har mod på det kan du begynde at kigge lidt på heste på nettet og overveje hvordan din nye hest (hvis du skal have en) skal være. Og når du så har gjort det lidt, så er det tid til at finde en ny hest/ven smiley

• #5   1. maj 2009 tag den tid det tager, tag gerne med ud til din veninders hest, så kommer du nok til at savne at have hest selv

Men ja det er hårdt og det tager lang tid..

• #6   1. maj 2009 Nej, det er virkelig forfærdeligt !
    Det hjalp rigtig meget på mig, at jeg havde fået Brikken inden. For jeg blev hurtig rigtig glad for ham, og så havde jeg noget andet at tænke på.

Men tror bare det tager tid.
    Igår var det 10 mdr. siden Filippa måtte aflives, og jeg tænker stadig på hende hver evig eneste dag. Selvom jeg er ufattelig glad for Domino, så vil han aldrig kunne erstatte Filippa.

• #7   1. maj 2009 kan jeg ikke fortælle dig...
    jeg ved ikke hvad jeg gør den dag Chiara kommer på de evige græsmarker

men tiden hjælper jo en med at vende sig til tabet... smiley

• #8   1. maj 2009 jeg er enig med Signe B

• #9   1. maj 2009 min hest døde i dec 08. det er hårdt og det er svært at komme videre..
    jeg gjorde noget forkert.
    jeg fik en låne hest i nov. men i stedet for at bearbejde min sorg valgte jeg at glemme det og bare ride Carmen.
    men det var forkert fordi nu sidder jeg tit og bliver ked af det når jeg går ud i stalden og min hest ikk er der..
    og når låne hesten er solgt har jeg kun mine ponyere.
    jeg vil sige at du skal blive afklaret med det først inden du bare siger fuck det og bare rider andres heste..

• #10   10. maj 2009 det er så sørgeligt når det sker. - Jeg sendte også mit elskede ridedyr og aller bedste ven til de evige græsmarker for nu 3 måneder og 13 dage siden og det gør stadig ondt, jeg kan stadig ikke se på billeder af ham. Jeg var der da det skete og jeg var så priviligeret at jeg havde vidst det i ca to ugers tid. Jeg havde forbredt mig mentalt på at nu var det hans tid. Men alligevel så kom dagen og timerne og timen - da dyrlægen kørte ind ad indkørslen jeg hentede min lille stjerne da kom tårene først da gik det op for mig hvad der virkeligt skulle ske.
    Jeg så ham falde så ham tage de sidste indåndinger. så ham forsvinde mellem mine hænder. Jeg tog noget af hans hår og satte mig ved hans side og sagde mit sidste farvel. Men alligevel er jeg super glad for min beslutning for vi sluttede med et prag og mens legen stadig var go og sjov, men han var gammel og kunne ikke mere.
    Og som en sagde til mig den gang ; det er svært nu og du er ked af det, men en dag vil du vågne op og være lidt mindre ked af det.
    Selv venter jeg stadig på den dag - jeg savner ham stadig lige så meget og nogen gange ønsker jeg at det var ham jeg havde fordi ham kendte jeg og det at man ikke kender den ny gør det ekstra svært.
    Men en ting du bare aldig må gøre at at sammenligne din nye hest med den gamle for så kommer du aldrig videre. Jeg gjorde det selv meget i starten og på et tidspunkt var det så slemt at jeg slet ikke kunne ride den nye, men det er blevet bedere.
    tålmodighed, tålmodighed - vi sørger forskelligt. Selv er jeg meget højtrystende og skjuler i mig selv at jeg er ked af det. Du må bare finde din egen måde at sørge over dit tab på & det gør ondt - det gør pisse ondt og man græder og græder det er der ikke nogen der kan lyve om.

En dag vågner du op og er lidt mindre ked af det. smiley

Kommentér på:
når ens hest dør!

Annonce