{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

er ekstremt skæv- nogle gode råd? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Ja, sagen er den, at jeg sidder enormt skævt på min hest, og min underviser tror jeg snart kan kvæle mig, fordi jeg bare ikke kan få mig rettet korrekt op.

jeg er låst i bækkenet, hvilket trækker mit venstre ben ca. 2 cm op, og så roterer min rygsøjle. det har jeg gået med de sidste 5-7 år, så musklerne er skæve omkring rygsøjlen for at holde mig nogenlunde ret. MEN, når jeg så ridder, så ryger min højre hofte+skulder tilbage, og jeg roterer til højre og falder sammen i hoften. dertil spænder jeg så op i lænden og bliver stiv og kan ikke følge hestens bevægelser.

min underviser siger jeg skal konstant fokusere på at sidde lige, så jeg skal kigge til venstre, skubbe højre hofte frem og venstre skulder tilbage. når jeg sidder sådan går hesten fint og søger ned, men jeg får ondt - som om jeg bliver vredet som en karklud smiley

er der nogle som har døjet med lign. og som har nogle gode råd til hvordan jeg bedre kan komme til at sidde korrekt? jeg skal til en sportsfys som har haft rettet mig før med stor succes, men fik lavet et forkert vrid så det sagde knæk i bækkenet og siden siger det knæk hvis jeg bare trækker mine ben ud til siden og tilbage, for lige at lægge dem på plads i sadlen. :S

kom hid med rådene , er næsten helt opgivende for at komme til at sidde ordenligt så jeg kan ride korrekt, for det er bare SÅ svært smiley og synd for krikken!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er ekstremt skæv- nogle gode råd?
Kommentér på:
er ekstremt skæv- nogle gode råd?

Annonce