{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.179 visninger | Oprettet:

Når man prøver at ride lidt seriøst! {{forumTopicSubject}}

Ja nu er det et nyt år, så tænkte at jeg ville starte op på ridningen igen!
Jeg har min skønne haflinger på 12 år som de sidste år mest har gået som turhest.. hun er TRÆT af baneridning og vil meget hellere ud på tur
på tur er hun fremadgående, siger ikke nej til en trav eller galop tur, men i ridehuset.. tja hver gang jeg vil trave så stopper hun op, tøffer fremad (trav i skridt tempo) eller løber afsted for så at sætte i galop - galoppen vil hun stadig rigtig gerne, men jeg kan jo ikke nøjes med at skridte og galoppere... I nogle få sekunder kan jeg få hende til at gå et pænt tempo i traven, men så sætter hun enten farten op eller ned
vil rigtig gerne have lidt gang i ridningen igen, nu gjorde jeg forsøget efter flere måneders pause, men det har heller ikke hjulpet hende med en pause

som sagt har jeg ingen problemer på tur overhovedet! rider jeg på folden er der heller ingen problemer, men ligeså snart vi er på banen eller i ridehuset - så kan jeg glemme alt om det!

Er der nogen der har erfaringer med en banetræt hest som er blevet omvendt?
Eller skal jeg bare acceptere at vi rider ture og så kan vi træne fra jorden i ridehuser/på banen? For det vil hun stadig gerne smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man prøver at ride lidt seriøst!
Kommentér på:
Når man prøver at ride lidt seriøst!

Annonce