{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

Underlig ridetur {{forumTopicSubject}}

Okay underlig og underlig, men Skalle bakkede fuldkommen af til undervisning fordi han nægtet at få lidt mere frem drift så bakkede han altså, dette skal ikke kommenteres da han er en speciel hest og vi ved godt hvorfor han gør det og hvad vi skal gøre og han har ikke ondt da han er blevet tjekket i hovede og r*v.

Når men efter at havde stået der og diskuteret om at man skulle frem eller ej, blev vi endelig enige og red frem, heldig at man har sådan en tålmodighed ridelære for vi havde stået der i 5-10 minutter, hvor at hun intet kan gøre da så går han direkte efter hende (dette skal heller ikke kommenteres).
Men efter at blevet enige kom vi endelig frem og hesten gik simpelhen så godt! Han sugede virkelig frem til biddet og fik virkelig venstre skulder på plads som vi har lidt problemer med! smiley

og på staldgangen var han bare en engel, han godt være lidt muggen ind i mellem da han bliver stresset men i dag stod han med ørene fremme og efter ridning stod han bare og gabte smiley

Andre der har haft en god dag eller ridetur? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underlig ridetur
  • #1   24. okt 2013 min dag har været god.. smiley min hest har sprunget 115cm for første gang.. smiley dygtig lille pige..

og godt at du vandt kampen med ham!

• #2   24. okt 2013 Missen: Neeej, hvor dejligt! det er altid en dejlige følelse, man bliver helt høj af at havde gjort sådan noget smiley

Jov tak, har dog prøvet nogen par gange at han har bakket af så derfor er vi vant til det, i sær i starten der bakkede vi hele turen i gennem og han har en gang bakkede hele vejen fra den ene inde til udgangen og op til stalden (dog ikke med mig) smiley tossede hest smiley

• #3   24. okt 2013 Har slet ikke været ude at ride i dag. Tog ikke min boks i går, så den gjorde mit lille svin da rigtig lækker til mig, til i dag! :i.
    Min bakker også ret tit når vi rider, og har heller ikke ondt - indlært adfærd fra tidligere ejer - men hun gør det når hun er træt eller keder sig.

• #5   24. okt 2013 har heler ikke redet tur idag,som er det jeg helst vil,:)bare så kedeligt alene nogen gange

• #6   24. okt 2013 Ej hvor fint, godt konflikten blev løst!

Jeg ha redet undervisning på dulle hoppen idag, for anden gang. Og der er allerede kæmpe forbedring, modtager dvs kun undervisning en gang i måneden, øv bøv, min mor har ikke pengene til at betale 300 kr oftere, når hun skal betale 800 for parten. :cc
    Men vi arbejder lige nu ned og frem med hende, da vi kun er igang med udannelse og tilridning, primært færdig med tilridning. Så vi arbejder 20 minutter i skridt og kun 10 minutter i trav til undervisning endnu. Men hun skal jo også rides ordenligt op. Fik at vide jeg nok skal forvente vi påbegynder sidebevægelser næste gang smiley så stolt af den lille hest.

• #7   24. okt 2013 Hehe, kender godt det der med en speciel hest som man lige skal vide hvordan man skal prikke til på den rigtige måde for at få den ønskede reaktion ;D

Idag har jeg haft et par heste i longe.. startede med Matti som jeg pt rider for ejer, hun er en halvgammel dame med sine HELT egne meninger. hum har aldrig, helt fra avler, kunne longeres uden bare at fræse rundt uden kontakt..
    Meen jeg tænkte at nu har jeg lært hende at kende, så jeg fik overtalt ejer til at lade mig prøve at tage Matti ud i liner.. Ejer rullede lidt med øjnene, men sagde jaja prøv du bare du kender jo hesten efterhånden..
    (skal måske nævnes at ejer har haft Matti i 11 år..)
    Jeg går ud med hest og liner og frygter lidt det værste, men får hende ud på volten og så gåt hun bare SÅ godt!
    Ejer kommer ud på banen og ser os og hun kan slet ikke fatte hvad hun ser, alt var så fint og kontrolleret!

så totalt stolt part (mig!) totalt sød (og træt) hest og mega glad ejer smiley = god dag i stalden! smiley

• #8   24. okt 2013 Puuh ja, jeg havde godt nok en spooky hest i dag smiley Hun er ellers en cool hest, der ikke lader sig påvirke voldsomt - men her til aften var de to træer, der står 4 meter fra ridebanen MEGET farlige. Hun stoppede op, tog hovedet helt i vejret, og sagde den der specielle "elefant-pruste-lyd" = der er noget, der er farligt. Så jeg måtte nøjes med at bruge halvdelen af ridebanen - jeg kunne slet ikke få hende hen i nærheden af træerne.

• #9   24. okt 2013 Arne: Skalle er blevet tjekke igennem hoved og r*v bogstaveligt talt, han er en speciel hest med sine egne meninger og vi godt hvorfor han gør det, men gider ikke og skrive det hele ned nu hvis du er intresseret i at øre hans speciele temperament er du velkommen til at skrive en pb. Og vi har styr på hvad vi skal gøre for at få ham frem.

Til jer andre iiiih hvor er det nogen glade kommentar i kommer med og sikke nogen hyggelige dag i har haft jer! Og det varmer helt at man ikke blier hugget ned på at hesten skulle have ondt et sted eller andet der var i vejen, men at i søde mennekser skriver så posetivt og det armer virkelig at i skriver f.eks godt gået eller andet smiley

Bare tenna: nøøøj hvor lyder det dejligt! Kender det selv med at man lige skal overbevise ejerne om de forskellige sjove ting smiley

• #10   24. okt 2013 Jeanne: uha kender det alt for godt og vi arbejder selv meget på lige præcis det, men med tålmodighed og rette træning skal hesten nok blive super cool og iskold smiley

• #12   25. okt 2013 Jeanne: Altså det er da bare fordi du ikke ser dig for, hvis du havde kigget rigtigt efter lå der garanteret en tiger eller løve på lur der ved træerne hehe:D

• #13   25. okt 2013 Nikoline: det kender jeg alt for godt, man bliver helt glad når hesten er frisk og samarbejdsvillig smiley
    Det er simpelhen bare så dejligt.
    Ja, jeg vil da håbe på at han er lige så god imorgen som han har til sidst igår smiley

Kommentér på:
Underlig ridetur

Annonce