Underlig ridetur. Knold og Tot på tur. Igen {{forumTopicSubject}}
Knold og tot på tur. Igen xd
Ja, jeg har en veninde ved navn Chalotte, kaldet Knold (Og jeg er så Tot..)
Vi har før redet turer sammen på lidt forskellige (Shantih og Ib, Bine og Shantih..)
Og i dag var hun igen med ude og skridte en tur, dog på Bine ?
Mor var på arbejde og havde skrevet en seddel at jeg skulle købe mælk og evt. tage hunden med.
Vi skulle alligevel ud og ride, så hvorfor ikke dreje ind om købmanden og købe mælken?
Veltænkt syntes vi selv det var, så jeg tog en taske(alm. Skole taske) på ryggen og vi red mod byen.
Charlotte havde nogle penge med, så der blev da også til en kage.
Det blev lagt i tasken og vi red videre.
Det gik fint både i skridt og trav, og ja, så nåede vi til galopstien. (Bakket ligeud græsvej)
Så en galop skulle vi også have, så Charlotte kunne føle hvordan Bine kan være xd
Vi satte afsted og fint gik det da. Charlotte morede sig gevaldigt over den gamle dressurhoppe.
Det gik fint med Shantih, (Ikke så irriterende som hun kan være.. Men hun må sgu også snart se at blive lidt gammel! I stedet for det unghest pjat. (Hun er 18))
Pludselig, kan jeg mærke noget koldt løbe ned af min ryg. Første tanke: ”Jeg plejer da ikke at svede så koldt.. ”
Vender mig lidt i sadlen og ser på Shantih’s kryds.
Vådt vand(mælk) ligger i en lille sø på hendes kryds (Ja, Shantih er så tyk at der dannes små søer på hendes ryg og røv..)
Efter denne opdagelse, mærker jeg lige på tasken og mærker den er våd.
Skynder mig at stoppe Shantih og kravler ned.
Charlotte opdager jeg har stoppet Shantih, så hun stopper Bine og skridter tilbage mod os.
Jeg hiver alt mælken (3 liter.) ud og finder en meget, meget ødelagt.
Smider den ud af tasken og hiver resten af kage og mælk op. Ligger det ved siden af Shantih som, da hun rækker efter et stykke græs træder hun på kagen! (Der var dog en pose uden om.. Som var delvist fyldt med mælk) Mælken i tasken bliver hældt ud og De sidste to liter mælk, inklusiv ødelagt kage bliver lagt i tasken igen. Hmm.. Min ryg var helt våd af mælk da jeg kom hjem og Shantih havde stadigvæk et par søer på krydset xd
Vi cyklede derefter til den samme købmand og købte én liter for en sikkerheds skyld. Men næste gang gør vi tingene omvendt.. Tror jeg xd.
En ikke helt almindelig tur xd
Hvad har i lavet af underlige ting idag?
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 120 Svar: 402
Jeg har gjort rent i hele huset i dag, men har mistanke om, at jeg er allergisk, for har en dundrende hovedpine nu:-/
Ellers ikke det vilde, er ved at lave stegt medisterpølse med brun sovs og rødkål til i aften.
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 828
Det var jo kun mælk
-Hvad har du gjort rent med? Dampe fra rengøringsmiddler kan godt give hovedpine. Ellers, hvis du har gået rundt med hovedet mod jorden hele dagen, kan det jo være blodet somm trykker..?
Dejligt
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 120 Svar: 402
Så det er vist min egen fejl;-)
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 828
Men det kan jo være mangel på væske som du skrev
.. ?
Underlig ridetur. Knold og Tot på tur. Igen
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside