679 visninger
|
Oprettet:
Så stolt af mor! {{forumTopicSubject}}
.. Og ikke mindst Neisti!
I dag var det 2. gang mor var i sadlen og det gik allerede bedre end sidste gang. Vi tog lidt mere fat i de halve parader og små volter, hvilket var lidt drilsk for dem begge, men det lykkedes SÅ fint langt de fleste gange! Neisti passer godt på mor og prøver samtidig at gøre lige hvad hun be'r om. Jeg er så stolt af hvor god en ridehest han er blevet; blød som smør og glad for at arbejde! (Hvilket mor nyder godt af (y))
Så ja, det gik har bare været en god dag! d;
Er der nogen/noget i har været super stolt(e) af i dag? Eller noget der gik knap så godt? Så del det her!
jan 2011
Følger: 117 Følgere: 122 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 1.005
Jeg er så mega stolt af Felix, da vi for første gang i dag var på tur alene!:D så har vi sagt farvel til seperationsangsten!:D
nov 2009
Følger: 87 Følgere: 99 Heste: 9 Emner: 225 Svar: 5.305
Fik målt min bette ponypige der er 2½ år. Jeg har troet hun var 141, men hun var sørme 145, og hun er virkeligt høj bagtil, så tror sgu hun kravler over ponymålet og bliver en hest - lige som jeg gerne ville have ;D Bare på den tid jeg har haft hende (ca. 4½ måned) er hun vokset 5-6 cm, så jeg håber og ber' til at hun bliver en hest på omkring de 155-160 mindst (der faktisk er et meget normalt mål for en pinto :))
jul 2010
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 65 Svar: 771
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
Well jeg er ved at tilride min venindes pony - var oppe for første gang i dag og vi endte med at skridte uden tov. Han reagerede SÅ fit for stemmekommendoer og var helt cool. Dejlig dag !
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 605
jan 2009
Følger: 141 Følgere: 89 Heste: 22 Emner: 22 Svar: 99
Piratus som er min to års, har været et problem at longere da jeg fik ham
her idag longere jeg ham ude på en mark for anden gang, (kun i skridt, vi starter langsomt) og han var så dejlig og rolig og slappede af. (bliver dog en enkelt gang forskrækket af en lastbil men falder utrolig hurtigt ned igen) og så elsker den hest bare at stå med sit ansigt ind mod mit og blive nusset..
Og så der lille Scarlett som er igang med tilridningen, fandt ud af at hun er overfølsom for benene, og hendes bak gear virker vildt godt imens fremad driften er lidt rusten men fik hende til at gå fremad nogle skridt og det var nok for mig så hun fik masser af ros og godbider
Så stolt af mor!