Indlæser...
Sortering
Palomino Goldie Falsk... Palominoen der bliver kaldt Goldie er Falsk.. Rigtig hedder Den Kiknick og han er en Vallak på snart 6 år. han står ude...
Generel diskussion
Oprettet:
12. mar 2004
Visninger:
294
Kopisikring af billeder Hej igen Nu er billederne på (link fjernet) kopisikrede Hvis nogen af i andre ønsker at kopisikre billederne på...
Generel diskussion
Oprettet:
9. mar 2004
Visninger:
518
Email og hjemmessider Hej igen allesammen Nu har man de sidste dage skrevet om alderog hvor i Danmark man boede, hvad med om alle der ha...
Generel diskussion
Oprettet:
9. mar 2004
Visninger:
162
Alder????! Hej alle! Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor gamle i er! Synes selv det kunne være meget rart at vide hvor gammel ...
Generel diskussion
Oprettet:
6. mar 2004
Visninger:
285
Stop hesten og kig her! Er der egentlig sådan et slags chatrum, hvor man snakker om heste? her på hestegalleri? ellers ville det da være en god...
Generel diskussion
Oprettet:
2. mar 2004
Visninger:
186
savner lidt ....... på HesteGalleri! ja jeg savner lidt oplysninger om dem der har heste herinde......ikke nødvendigvis adresse og hele navnet og sådan, men...
Generel diskussion
Oprettet:
26. feb 2004
Visninger:
352
Bedømmelser!!!!!!!!!!!!! Ja jeg blev lige overresket da jeg læste Sitat: jeg vil gerne give dine heste 7 men vil du så ik også give ....... 7 ?...
Generel diskussion
Oprettet:
26. feb 2004
Visninger:
620
Faithfull Frenchy Hej.. Vil gerne opfordre ALLE til at tjekke hesten Faithfull Frenchy i MIN profil.. Vil så gerne vide hvor hun er nu.. ...
Generel diskussion
Oprettet:
25. feb 2004
Visninger:
251
Kender du fortiden på min pony?? Hej!! hun er ca 17-20 år gammel og har været rideskole hest på bollers rideskole. Hvor hun kom til i 80 erne. hun ble...
Generel diskussion
Oprettet:
22. feb 2004
Visninger:
236
Byd tyson velkommen Hey Syntes at det er for dårligt at de der er nogle der afviser stakkels tyson... Nu er der i det mindste et billede af...
Generel diskussion
Oprettet:
12. feb 2004
Visninger:
215
Tilde H's hest - Falsk? Nej! Nej det er den ikke! Jeg har kendt Tilde i 10 år og kender også hesten. Dressurbillederne er taget af min mor(I vil ogs...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
461
distance sønderjylland hej er der nogen fra sønderjylland som skal ud og starte distance??... hvor starter i henne? (små klasser)
Arrangementer og Stævner
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
395
Ville i købe den? Hej. Jeg har kigget på en rigtig dejlig hest, som jeg er interesseret i. Men der er bare lige det ved den, at de har fu...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2004
Visninger:
289
Hestegalleriet Hej Jeg synes at det kunne være sjovt at have en tæller over hvor mange der egentlig er oprettede herinde. Det virker ...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jan 2004
Visninger:
268
Falske heste igen? Jeg tror palomino Lolly er falsk. Der er et følbillede af hende, hvor der er bjerge med sne på i baggrunden. Quateren M...
Generel diskussion
Oprettet:
18. jan 2004
Visninger:
529
Sort araberhingst, falsk?? Hmm, hvor mange sorte araberhingste er der her i DK. Og så er stamtavlen ikke engang oplyst, mystisk. Er faktisk helt ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jan 2004
Visninger:
646
FALSK HEST IGEN IGEN....!!! Nu er Sarah hansen her igen emd en FALSK HEST! Hende der "ejede " Bruno altså falabellaén... Nu er hun her med en dan...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jan 2004
Visninger:
763
Krybbebider... Er der nogen der har en hest eller kender en hest, som var krybbebider, hvor hesten er holdt op med det igen?? hvis ja,...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jan 2004
Visninger:
465
Sprogbrug! Hvad mener I andre om folks sprog herinde? Er det ikke her vi ældre og kloge skal gå ind og sørge for at de unge ikke b...
Generel diskussion
Oprettet:
7. jan 2004
Visninger:
464
sider man kan "køber" (andres) heste! Hejsa og god bagjul og godt Nytår! Jeg ville lige høre om jeres mening om de sider hvor der er "LÅNT" en masse heste...
Generel diskussion
Oprettet:
29. dec 2003
Visninger:
668

Annonce