Indlæser...
Sortering
Hestene på vittrup-efterskole Jeg er lii blevet ringet op af min veninde Tea . Tille har været syg i lang tid men blev endelig rask, men er nu syg i...
Generel diskussion
Oprettet:
26. sep 2004
Visninger:
187
operationen gik godt tak til alle jer der sendte min veninde en tanke! operationen gik godt.har lige været i vejle at besøge hende. hun havd...
Generel diskussion
Oprettet:
23. sep 2004
Visninger:
156
vil i svare mig på... om i ville byde velkommen hvis jeg så snart jeg får taget nogle billeder af den lille 3er pony jeg rider sætter den her...
Generel diskussion
Oprettet:
18. sep 2004
Visninger:
179
klubmesterskab.. Øv.. Jeg skulle ha været til klubmesterskal i morgen.. men er syg, så skal ikke deltage.. *Snøft* Total nedtur..
Træning
Oprettet:
10. sep 2004
Visninger:
186
Hesten løb sin vej... Jeg er syg og derfor hjemmefra skole så ved 8.30 tiden løber min far ind i stuen til mig og min mor og siger : Føllet e...
Generel diskussion
Oprettet:
9. sep 2004
Visninger:
244
Jeg vil ud og klippe min pony DOndey :P Han skal med til stævne på lørdag og gå LA4 og PRI :P Han ligner en bamse bjørn, og sveder som et sv...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jul 2004
Visninger:
625
Intet med heste.... Sange! Er blevet helt vild med Britneys nye sang... "Everytime" Syns du os den er go'? Jeg er ellers ikk den helt store...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jul 2004
Visninger:
369
Hej..... JA det er faktisk lang tid siden at jeg har været her inde.... Jeg har haft travlt med hestene, og så har min far været...
Generel diskussion
Oprettet:
1. maj 2004
Visninger:
214
så gal, møg tøser Er så irriteret lige nu, over hvor ondskabsfulde og intrigante tøser kan være. Som mange af jer nok ved, så har min ...
Generel diskussion
Oprettet:
29. apr 2004
Visninger:
520
Min dejlige hest Ville bare dele glæden med jer over hvor stolt jeg er over min lille hyps, nu har vi 2 dage i træk været i skoven alen...
Generel diskussion
Oprettet:
22. apr 2004
Visninger:
278
VVVVVRRRRRÆÆÆÆÆÆÆLLLL Min lille ponz er syg..
Generel diskussion
Oprettet:
1. apr 2004
Visninger:
223

Annonce