{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

så gal, møg tøser {{forumTopicSubject}}

Er så irriteret lige nu, over hvor ondskabsfulde og intrigante tøser kan være.
Som mange af jer nok ved, så har min hest lidt af en luftvejs infektion, og er blevet redet på ture i roligt tempo i 6 uger.
Nu er han helt rask og vi har redet normalt i en uges tid, og det går fint smiley hans kondi har næsten ikke lidt under det.
Problemet er så nogle tøser som min part kender, nogle af dem hviske tiskede allerede mens han var syg, at vi var onde at ride ham, hallo dyrelægen sagde han skulle holdes i gang, det var meget vigtigt.
Nu har dyrelægen ordineret meget motion, for at få renset ud, og han må alt som vi plejede også spring.
Parten skal til dyreskue på sin klub midt i næste måned og der er også et hygge spring stævne, med højder som er barnemad for hesten, og der har jeg givet hende lov til at deltage.
De når at springe 3 gange inden, og hans form er som sagt fin nok, vi red 45 min dressur idag og han var stadig oplagt til spillopper smiley
Men en af partens veninder siger nu at hun ikke vil snakke med hende mere fordi vi er dyreplagere at tage ham med til dyreskuet og springe med ham, et par andre tøser har hvisket lidt om det.
Men de kommer aldrig til mig, de siger kun noget til min part, som bliver utroligt ked af det, og nu overvejer ikke at tage hesten med.
Jeg kan godt ignorere dem, men det p........ mig af at de gør min part så ked af det, hun er en sød og genert pige der kun vil hesten det bedste.
Hvad synes i ?
Hilsen Signe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så gal, møg tøser
  • #1   29. apr 2004 som du siger det så er kan jeg ikke fordtå de tøzer!! men det kan jo være svært at sige.. men jeg tvilver da ikke på at han er i god form.. og sagtens kan klare det!!!

• #2   29. apr 2004 halløj sådanne møg tøser er der mange af, og det svarre sig ikke at inorere dem.... du bliver nødt til at gå til dem, og forklare, for de tror nok ikke på din part,,,, mange gange hjælper det at det er en person der er bare lidt ældre der kommer med forklaringerne.... det forstår de bedre.... det er også vigtigt at din pert ikke føler sig ond, så må du prøve at forklare hinde at det er hinde der har ret.... (har selv prøvet noget i stilen)

• #3   29. apr 2004 ej hvor lødt det kan de ik være bekendt det er ik rart at bagtale eller noget eller gå og sige noget som ik passer før man ved det med sikkerhed....!

Sådan noget kan jeg ik lide og det er ik rart!

• #4   29. apr 2004 fik hendes nr og skrev en pæn sms og foklarede, men bliver bare svinet til, jeg er både lebbe og sindsyg og ved ikke forenden fra bagenden på heste, men hun skal være OL rytter smiley
    Hun kan ikke komme med en forklaring på hvorfor vi er onde, jeg er bare dyreplager og ond, og hun ved åbenbart mere end dyrelægen smiley
    Hvor plat kan man være ?
    Og så beskylder hun min part for at lyve og hade mig, nå ja, tror da også så meget på hende smiley
    Signe

• stine r
    stine r Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   29. apr 2004 Hm.. Forstår meget godt at du er vred over det. Men jeg mener bare, at så længe DU ved at du gør det rette og DU ved hvad dyrlægen har sagt. Så FUCK hvad de idioter siger, for du gør sgu dit bedste! smiley
    og sådan er DET bare..

Mvh Stine

• #6   29. apr 2004 Hej!
    Sådan nogle møg midsundelige tøser!!!
    Tag dig ikke af dem!!

Stem på min pony!
    Hilsen Karen

• #7   30. apr 2004 BITCHEDE MØG UNGER..... det er da led når de ikk ved noget om det..... mhff.....

knuss tata.... hils din part..

Kommentér på:
så gal, møg tøser

Annonce