29. nov 2003 Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
så gal, møg tøser {{forumTopicSubject}}
Er så irriteret lige nu, over hvor ondskabsfulde og intrigante tøser kan være.
Som mange af jer nok ved, så har min hest lidt af en luftvejs infektion, og er blevet redet på ture i roligt tempo i 6 uger.
Nu er han helt rask og vi har redet normalt i en uges tid, og det går fint hans kondi har næsten ikke lidt under det.
Problemet er så nogle tøser som min part kender, nogle af dem hviske tiskede allerede mens han var syg, at vi var onde at ride ham, hallo dyrelægen sagde han skulle holdes i gang, det var meget vigtigt.
Nu har dyrelægen ordineret meget motion, for at få renset ud, og han må alt som vi plejede også spring.
Parten skal til dyreskue på sin klub midt i næste måned og der er også et hygge spring stævne, med højder som er barnemad for hesten, og der har jeg givet hende lov til at deltage.
De når at springe 3 gange inden, og hans form er som sagt fin nok, vi red 45 min dressur idag og han var stadig oplagt til spillopper
Men en af partens veninder siger nu at hun ikke vil snakke med hende mere fordi vi er dyreplagere at tage ham med til dyreskuet og springe med ham, et par andre tøser har hvisket lidt om det.
Men de kommer aldrig til mig, de siger kun noget til min part, som bliver utroligt ked af det, og nu overvejer ikke at tage hesten med.
Jeg kan godt ignorere dem, men det p........ mig af at de gør min part så ked af det, hun er en sød og genert pige der kun vil hesten det bedste.
Hvad synes i ?
Hilsen Signe
mar 2004
Følger: 148 Følgere: 143 Heste: 2 Emner: 483 Svar: 2.978
feb 2004
Følger: 8 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 38 Svar: 110
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 57 Svar: 750
Sådan noget kan jeg ik lide og det er ik rart!
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
Hun kan ikke komme med en forklaring på hvorfor vi er onde, jeg er bare dyreplager og ond, og hun ved åbenbart mere end dyrelægen
Hvor plat kan man være ?
Og så beskylder hun min part for at lyve og hade mig, nå ja, tror da også så meget på hende
Signe
apr 2004
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
og sådan er DET bare..
Mvh Stine
apr 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 15
Sådan nogle møg midsundelige tøser!!!
Tag dig ikke af dem!!
Stem på min pony!
Hilsen Karen
feb 2004