Forum kategorier

Dem med Kaniner

Dem med Kaniner

Medlemmer: 202
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Parring (-: Hej alle! Jeg har en rigtig lækker han kanin på snart 1 år, som jeg vil have ud og parre nogle hun kaniner. Han er meg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jan 2014
Visninger:
314
Kanin unger klar til at flytte hjemmefra:-) Jeg har 2 brogede kaninunger der er 12 uger, tror det er hanner så vil gerne af med dem, da de ellers skal gå sammen me...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. sep 2013
Visninger:
638
Kaninbandens Flyvende Tæppe Skriv lige hvis dette ikke må oprettes, så slettes med det samme. Er dessvære nødt til at skille mig af med min dejl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jan 2013
Visninger:
321
Bider i buret Jeg har to små skønne kaniner.. De er i et bur som er af træ. Problemet er at de snart har bidt sig ud af buret.. Hvad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. dec 2012
Visninger:
266
Mødes? http://www.gnavergalleri.dk/grupper/djurslandskaninhop/28069-moedes
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. sep 2012
Visninger:
259
Kanindag i Maxi Zoo Holbæk I Maxi Zoo Holbæk holder vi igen kanindag. Vi får besøg af Holbæk Kaninavlerforening og der vil være fremvisning af ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2012
Visninger:
714
Fedekur til kanin min kanin har aldrig været særligt madglad og nu er det ved at hævne sig. Man kan tydeligt mærke ribenene , hoften og r...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jun 2012
Visninger:
2.410
Íntet pels ved øjet? Min kanin fødte unger d. 10 maj. Men i går opdagede jeg hun havde mistet pels rundt om øjet. Der kommer også noget hvid...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2012
Visninger:
343
!!Kære medlemmer jeg vil lige minde jer om!! Kære medlemmer Det er ikke blot overtrædelse af gruppens regler, men også af hestegalleris regler, at INGEN annoncer, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. maj 2012
Visninger:
629
Ligesom GG Bliver HG ligesom GG? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2012
Visninger:
509
Kaninavl Hej allesammen :) Jeg vil gerne til at avle med mine kaniner igen (prøvede sidste år), men hvornår begynder man på det?...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2012
Visninger:
467
Hvad skal jeg gøre med hende? Mine forældre er skilt, og jeg er hos min far hver onsdag og hveranden weekend hvor jeg tager hjem om søndagen (; Men, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. mar 2012
Visninger:
349
Hvad betyder det? Tegn på hvad? (-: I søndags fik jeg min lille kanin på 8 uger hjem. Det skal lige sige det er unger jeg selv har avlet, så har fulgt dem ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
515
Vil i kigge den? http://www.dba.dk/kanin-loevehoved-dvaergvaedder/id-80865182/
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2012
Visninger:
336
8 uger? . Hejsa allesammen! Jeg har 4 dejlige kanin unger, de blev født d. 28/12 -11. så det vil sige at d. 20/2 - 12 er den 8. u...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2012
Visninger:
265
Tillidstræning/opdragelse? (; Jaa, for et par uger siden købte jeg en kanin .. Men jeg vil gerne opbygge rigtig godt tillid til hende, men hvordan?? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. sep 2011
Visninger:
1.042
ung kanin hej jeg deler denne unge kanin med min søster der er datter af petur, hun spiser gerne tørfoder og grønsager og frugt m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2011
Visninger:
441
navn men hvilket???? jeg har lige fået den sødeste lille hvide hun kanin af min mor men har problemer med at finde et navn der vil passe har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. aug 2011
Visninger:
532
HASTER!! syg kanin unge heej hg'er jeg har en syg kanin unge. den blev 8 uger igår. den lå på siden i sit bur og var helt slatten den trækk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2011
Visninger:
1.150
De SØDEST kanin unger Er der nogle heste mennsker der kunne være intra i nogle virkelig søde kanin unge ??? http://www.gnavergalleri.dk/mar_...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2011
Visninger:
410

Annonce