Forum kategorier

Kørehestene

Kørehestene

Medlemmer: 341
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
TIlkøre en 2 årig? :D JEG ER LIGEGLAD MED JERES MENINGER !! - Whitey har lært at have et tæppe på ryggen, og synes kun den var lidt dum når ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2010
Visninger:
840
Hvad er den her til - sulky?? Jeg har en sulky!! - den er en lille smule anderledes end hvad jeg kender til. Den har denne tingest - hvad er det? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2010
Visninger:
1.594
Er du til kørsel med hestevogn har du evt. selv hest / pony og vogn eller kunne du godt tænke dig at få det, så holder vi køredag med lidt toppekørsel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2010
Visninger:
547
vognen "faldt af"? Hej køre tøser :) lavede lige et ups indlæg før, men kunne ikke slette det :( når men jeg er jo i tilkørsel med...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2010
Visninger:
953
.. vogne
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2010
Visninger:
246
Shireheste på Fyn Første Shirestævne i Brændeskov på Fyn. (link fjernet)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2010
Visninger:
1.707
Dages stævne Så har vi været til årets første kørestævne (i alt Axels 2. udendøres stævne) i Revsø i dag. Axel var super, taget i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2010
Visninger:
714
Hvilken sele Har snart hørt mange meninger om hvilket slags seletøj man skal bruge, så nu vil jeg gerne have jeres også:-) Bringe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2010
Visninger:
1.163
Gode råd til opstart tilkørsel Har selv mange tanker omkring hvordan jeg kunne starte op. Men hvad vil du/i give af små gode råd?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2010
Visninger:
435
jeres svingsel ?? Hej alle sammen :) vi har renoveret vores egen vogn, og mangler egentlig kun påførsel af den hjemmelavede svingsel,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. apr 2010
Visninger:
502
udstyr Hvor køber i Jeres kørerudstyr, altså i form af, hatte kørerpisk osv.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
962
Det fynske kørerselskab Hejsa er der nogle der ved hvad et medlemsskab koster i det fynske kørerselskab?? har både kigget på deres og dansk kø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. mar 2010
Visninger:
365
hvilken sele?? (undskyld mine mange spørgsmål..) har en to vogns sulky (se fotoalbum) med svingsel (får jeg monteret) - hvilken sel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. mar 2010
Visninger:
283
køreforbund Hej :) Jeg er ny, uerfaringen og vil lille vito det bedste, så derfor ønsker jeg at blive medlem af et køreforbund s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. mar 2010
Visninger:
471
Gratis sele - hvad er det for en? Jeg var i sverige i weekenden, og var inde i en gammel lade, hos en nok endnu ældre mand. Hans far havde lige nogle dag...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. mar 2010
Visninger:
1.298
forskel på hjul? Hej :) Jeg er ny vdr kørsel og er igang med at købe vogn som jeg vil sætte i stand selv. Men står med en vogn der v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
359
Shetlænder hej er der nogle af jer der ved om man kan købe et omgangstøj til Shetlænder. håber i kan hjælpe:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. mar 2010
Visninger:
382
træningskørsel så starter øks træningskørsel på gl.estrup første gang d. 21/3 og d. 28/3 og derefter hver anden onsdag start d. 7/4 a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2010
Visninger:
215
nytilkørt tinker - seletøj hej guys ! jeg har lige tilkørt min tinker, og han klarer det flot. MEN. jeg er en idiot til at sætte hans sele...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2010
Visninger:
1.405
Salgsdag i Hammelev D. 21. marts afholder Henrik Høper og Lars Dau salgsdag på Hammelev Rideklub. Måske det var noget for nogen herinde ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. feb 2010
Visninger:
487

Annonce