Forum kategorier

For dem over 30

For dem over 30

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Skønne føl 2007 ;o) Hejsa alle ;-) Der må være kommet flere føl i år ;-) Tænkte at vi kunne præsentere dem her ;o) Jeg har fået 2 sk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jul 2007
Visninger:
264
Dressurstævne i morgen Ja, som overskriften siger, så skal jeg altså til dressurstævne i morgen. Det er bar gårdstævne, men der er andre gårde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jun 2007
Visninger:
274
Smidt af for første gang i 15 år Havde helt glemt hvor ondt det gør, at blive "tabt" af hesten.. ;O) Skete for mig i tirsdags og er stadig fuldstændig h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jun 2007
Visninger:
378
Juhuuuu så kom der føl.. Hejsa alle. Ja så lykkedes det! Prinsessa folede i går og fik det sødeste lille hoppe føl ( Lilja ) man blir vel ald...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. maj 2007
Visninger:
235
Hvordan har i det med at tænke... ALTERNATIVT i fht jeres heste? Jeg har haft STORE problemer med min vallak fordi bl.a. han er kastreret sent (4½ års) ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. maj 2007
Visninger:
234
Hipporaden i Knuthenborg Hvor mange af jer skal være med til Hopporaden i Knuthenborg d. 9. juni i år? Jeg starter igen, efter at have været fr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2007
Visninger:
292
ifoling hej jer på over 30 :-),syntes det var længe siden vi har været på banen med et emne,så nu syntes jeg det var tid til at...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. apr 2007
Visninger:
246
araber hingste jeg syntes lige jeg vil reklamere for araberen :-) hvis nogle af jer bor nær videbæk er der åbent hus hos husted arabi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. mar 2007
Visninger:
734
Sadel købes Det kunne jo være....jeg har lige haft sadlemageren på besøg i dag og skal finde en Stübben dressur 17" bom 32, eller e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. mar 2007
Visninger:
648
Hvordan har i det med horsemanship? Jeg stiller dette spørgsmål fordi jeg har opdaget en helt ny og dejlig måde at have hest på efter at prøve at arbejde o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. mar 2007
Visninger:
465
Alderen Kan i mærke at i er blevet mere forsigtig og tænker jer bedre om nå i rider ?, jeg kan ,da jeg var ung tænkte jeg ik...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. mar 2007
Visninger:
549
Årsagen til dette forum Ja det fremgår vist allerede meget klart af overskriften, men jeg syntes jeg savner et sted hvor jeg kan møde jævnalder...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. mar 2007
Visninger:
166

Annonce