Forum kategorier

For dem over 30

For dem over 30

Medlemmer: 19
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Trine Venø kommer til Vejle. Trine Venø (Dyrlæge, Kiropraktor og udd. hestetandlæge) kommer til Vejle fredag d. 15.6.12. Så bor du i en rimelig radi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jun 2012
Visninger:
581
af jeg har tabt lysten helt :( til ridning sagen er den at jeg har ikke redet i 4 år og istedet lavet et afkom på min elskede araber cesanta, hendes datter som nu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. okt 2011
Visninger:
470
FÆLLES RIDETUR D. 10 SEP.v/Børkop Ride, trække og gåtur for alle! Det er tid til at genoptage en gammel hestevelfaerd.dk - tradition, nemlig en rigtig ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2011
Visninger:
622
Kære medlemmer... Hej med jer. Er der liv i jer? Jeg ser ikke sø meget aktivitet herinde.Er der nogle ønsker til hvad vi kunne gøre? Jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. okt 2010
Visninger:
773
Rideudstyrs kræmmermarked VEJLE På lørdag d. 16. oktober fra kl. 12-16 Der er stadig flere pladser til en stand, hvis nogle skulle have interess...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. okt 2010
Visninger:
494
Susan Kjærgaard SUSAN KJÆRGAARD - LIVE, ÆRLIGT OG LIGE FRA POSEN Mange af os, fik først for alvor øjnene op for Susan, da hun deltog ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. okt 2010
Visninger:
1.195
Hestetandlæge Trine Venø kommer Hej hestefolk. Jeg skal have tandlæge til mine 2 her mandag den 27 september ved Vejle og måske er der andre der også ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. aug 2010
Visninger:
907
Kursus med Lucile Bump (USA) -------------------------------------------------------------------------------- 1 dagskursus i CR med é...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
506
Kursus med Christina Holmbeck KURSUS MED CHRISTINA HOLMBÆCK 10 – 12 SEPTEMBER 2010 I ODDER. På kurset vil du få et indblik i Christina's træn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2010
Visninger:
1.320
Tove Nielsen kommer:o)))) Hej med jer. Jeg har ringet og snakket med Tove Nielsen i dag, da jeg har brug for hendes hjælp i fht Jack's forfangen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2010
Visninger:
280
Foredrag med Tove Nilesen På torsdag den 6 maj afholder vi i Hestevelfærd (en lille hyggelig hesteklub) et spændende foredrag med Tove Nielsen fr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2010
Visninger:
1.076
Se lige her...måske det er noget..? Jeg sidder i styrergruppen i en lille klub der hedder "Hestevelfærd" og tænkte på om der måske er nogle af jer der kunn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2010
Visninger:
231
dilemma:hund eller kat? hej.. jeg har lige fået aflivet min elskede hund som jeg har haft i over 14 år..er der nogle af jer der efter at ha mi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. dec 2008
Visninger:
273
Heste kiropraktor kommer til Vejle Fredag den 8 august har jeg mulighed for at få Heste Kiropraktor Emma Punt til at komme til Vejle og behandle. Emma Pu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
441
House-sitter/hjemmepasser Jeg ville ønske jeg kunne finde en der havde lyst til at passe vore kære (2 heste, hund og kat) når vi rejser på ferie....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2008
Visninger:
377
Min unghest driller Hej alle. Jeg har en næsten 3 år gammel Tinker der driller/afprøver mig, når han ser græs ignorerer han mig vender rum...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2008
Visninger:
421
Hjælp til vinterfold Hej med jer. Er der mon nogle af jer herinde der har nogle gode fif til det, at lave en god og holdbar vinterfold? Vi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. nov 2007
Visninger:
995
Hvor mange timer bruger I ved hesten? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor mange timer I bruger ved hesten dagligt? Jeg bruger 2-3 timer, når jeg rider, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. okt 2007
Visninger:
245
Nye billeder ;o) Ja som overskriften siger så er der kommet nye billeder ;o) Hvor? Ja selvfølgelig inde på Pjakkurs profil. Kig ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2007
Visninger:
238
Gerne hører jeres mening... Jeg har en dejlig fjordhest på 4 år. Jeg er meget glad for ham og elsker ham seriøst meget, har aldrig haft denne følel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. aug 2007
Visninger:
435

Annonce