Forum kategorier

Dunfarvede heste og ponyer.

Dunfarvede heste og ponyer.

Medlemmer: 61
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Donald f.2002 Hej , Jeg er ejer af Donald som er en kat 1 pony fra holland. Jeg købte ham i april 2011 ,Jeg ved han har været en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. sep 2013
Visninger:
259
tegner din hest/pony Ja jeg vil gerne tegne jeres heste/fornyer. Så i sætter evt. Et link ind. Ellers skriver i bare hestens navn. Og evt. E...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2012
Visninger:
1.150
HEY ALLESAMMEN KIG HER!! syntes det er på tide vi får noget gang i den her gruppe!! lave en masse sjove og hyggelige ting:P kom med nogle bud!...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2011
Visninger:
559
et lille råd... jeg havde en pony i vinteren som pludselig fik sårskorper nede i koden:( først troede vi det var muk men det viste sig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. feb 2011
Visninger:
515
Snart føltid? Så er det snart føltid her i huset, vi venter nogle stykker efter vores dunfarvede hingst, og det er jo altid spændende...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2010
Visninger:
498
Farve-hjælp Hejsa.. Dette er så lige præcis den gruppe, som jeg ledte efter.. Her må absolut være nogle eksperter, der kan give...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. aug 2009
Visninger:
937
Trist besked Ja i dag har jeg godt nok fået en trist besked :( Shakira's lille hingstemand er jo solgt tilbage til en der havde sha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2009
Visninger:
956
Dunfarvede føl i år? Andre der er blevet "begavet" med dun farvede føl i år? Vi selv har fået to sejlige hoppeføl i farven, de kan ses i ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2009
Visninger:
614
Avler I? Og hvis I gør, hvor ofte får I farven med på føllet? Jeg har fået tre føl efter min, venter tre mere i år. Ud af de ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
453
Er det ikke... på tide, at vi får lidt gang i den her gruppe? Jeg kunne enormt godt tænke mig at høre mere om gruppens heste/ponyer...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
1.203

Annonce