Forum kategorier

Anatomisk Korrekt Ridning

Anatomisk Korrekt Ridning

Medlemmer: 561
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Cavemore til "hidsig" hest Hej derude! - først - tak for medlemsskabet :) Dernæst, Jeg har overtaget en såkaldt 'problemhest' fra en tidliger...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. nov 2015
Visninger:
1.465
Bid valg? Jeg søger lidt råd og vejledning til valg af bid til min hoppe. Hun er blevet redet med stærke bid (treringsbid/pelham)...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. okt 2014
Visninger:
1.100
Akademisk ridekunst Hvem ville i anbefale som kommer ud i midtjylland området.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. sep 2014
Visninger:
826
Cheval ridekapsun - erfaringer? Hej :) Jeg står og leder efter en ridekapsun til billige penge. Jeg har fået kig på denne og synes at det er super s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2014
Visninger:
839
Tilvænning af bid Nogle metoder der er bedre end andre? måske nogle gode råd og tips omkring dette?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2014
Visninger:
1.020
Ryttertilvænning 3 års Jeg står for første gang med min egen unghest og skal tilride - har over vinter været i gang med tilridning af min veni...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2014
Visninger:
1.378
Ny sadel Jeg er på udkig efter en ny sadel til min hest. Jeg rider mest i natur men også på bane, jeg vil gerne have en sadel de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2014
Visninger:
265
AAAAAllllltt for hurtig trav, tja trav hest :o Hei. Håber nogen har nogle gode ideer eller tips Jeg har en rigtig sød og dejlig trav hest. Og i hendes genetik ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2014
Visninger:
1.025
Praktik plads på Enggaarden ( akademisk ) Så er der opstået en fantastisk mulighed. Der er mulighed for at komme i praktik på Enggaarden - Skolen for Akademisk R...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. maj 2014
Visninger:
364
Kurser omkring hestens anatomi Hej derude, Jeg er begyndt at kigge mig om efter forskellige hestefaglige uddannelser, men kunne i første omgang go...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2014
Visninger:
503
Har du en hest med kissing spine? http://www.sidselsommer.dk/heste/artikler/heste-nyheder-artikler/kissing-spine1/ ^ ^ ^ Så kunne dette fo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2014
Visninger:
1.034
Donation til Vestjysk Hestevelfærd HJÆLP udsatte heste til et bedre liv - deltag i nedenstående arrangement og vær med til at donere 50% til Vestjysk Hest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. mar 2014
Visninger:
302
Maria D. Cheung Er der nogle på Sjælland, der får undervisning af Maria D. Cheung? Jeg overvejer at bruge hende, men kan godt lide før...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. mar 2014
Visninger:
487
Foredrag med Gerd Heuschmann i Danmark https://www.facebook.com/events/775516515809182/?ref_newsfeed_story_type=regular Syntes lige, jeg ville informere om...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2014
Visninger:
673
Oprettet:
18. jan 2014
Visninger:
786
Ridekapsun pony Nogen der kan anbefale en GOD, kvalitets kapsun i str. pony? Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen.
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jan 2014
Visninger:
704
Hjælp-hidsig hest- samlet galop Hej igen alle sammen. Min Haflinger hoppe er rimelig hidsig, hun vil helst løbe i galoppen og tager biddet. Men det ar...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jan 2014
Visninger:
764
Horsemanship Hej alle sammen jeg håber i kan hjælpe mig i join up med min ret hidsige haflinger hoppe. Når jeg rider kan hun ikke s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2014
Visninger:
1.097
ARR underviser Sjælland? Kender i en underviser, der kan undervise mig i ARR i Nordsjælland? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. dec 2013
Visninger:
536
Undervisning i akademisk ridekunst Nordsjælland !!! Hej folkens ! Jeg vil hører om der er nogen der er interesserede i at få noget undervisning i akademisk ridekunst a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. nov 2013
Visninger:
1.175

Annonce