Forum kategorier

Snak om alt med heste/ponyer<3

Snak om alt med heste/ponyer<3

Medlemmer: 345
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
De gammeldags netheste sider! Er der nogen herinde, som kan huske de gammeldags netheste sider? :) Jeg har selv lige startet en op her d. 1. Januar...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jan 2016
Visninger:
186
Danish Guard bid ? Hej :) jeg sad lige og kiggede lidt på et Danish Guard bid :D så ville høre hvad syntes i om det ? :P det er til ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2015
Visninger:
577
Bandage Hej HG har 2 spørsmål Skal lige sige er helt lost i det med bandage Min dejlige fjordhest på 4 år skal have taget...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. okt 2014
Visninger:
260
Western ting og undervisning! Hej alle sammen, Jeg kunne godt tænke mig at finde et hovedtøj til Delight, men jeg Ville gerne ud i en butik og kigg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jan 2013
Visninger:
921
Ponyer står i -14 grader :( Hej alle. Her hvor jeg bor, er der en byggelegeplads med heste. Der er 5 heste i alt og 3 af hestene står i boks om na...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. dec 2012
Visninger:
620
Hjælp mth farver til specielfarvet hest. Høj gives. Cortes og jeg skal snart ønske os en masse julegaver. Bla. grimer og underlag. Hvilke farver vil klæde ham? Billeder ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2012
Visninger:
723
Haflinger mangler erfarn rytter :) Haii alle ;) ville bare lige høre om nogle mangler en pony at ride da min veninde har to dejlige Haflinger men desværre...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. aug 2012
Visninger:
463
Hvad kan jeg lave med min shætlænder? Hej. Hvad kan man lave med sin shetlænder vis man ikke kan ride den eller køre den? :-D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2012
Visninger:
334
Bedømmelses runde Hej Jeg laver en stor bedømmelses runde Prøver på det Så alle der ser det må gerne dele det Vh Julie :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. maj 2012
Visninger:
279
Udstyr til ponyer;) Hej alle;) ved ikke om jeg må oprette dette, men så må i skrive, hvis jeg iik må;) Men jeg har en masse ponyudstyr til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. maj 2012
Visninger:
250
heste/ponyer efter ?:) Hej alle. Hvis ikke jeg må oprette dette, så sletter jeg det igen!:) Men kom lige til at tænke på om der er nogle af je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. apr 2012
Visninger:
262
Videoer Hej alle, jeg har fået lagt to nye videoer af magie og darinio ind, kig gerne forbi med en kommentar ;)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. mar 2012
Visninger:
288
stjålet udstyr, skal finde alt i nye priser! HJÆLP Hej alle. Jeg har lige fået stjålet alt mit rideudstyr :( og skal nu til at finde det udstyr jeg havde, skal finde ud...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
651
Heste godbidder!! Jeg søger en opskrift til hestegodbidder, uden Cornflakes og havregryn det har vi nemlig ikke :) Skriv gerne :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. mar 2012
Visninger:
801
Hjælp Heej alle sammen. jeg søger en hest ved navn pegasus, som har været elev hest på finstrup gård i aalborg. hvor efter ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jan 2012
Visninger:
541
Stem på årets varmblod 2012! Stem på årets varmblod 2012! http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=272472
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jan 2012
Visninger:
365
Årets varmblod - tilmeldning 2012 det eneste du skal gøre er at udfylde dette skema: Hestens navn: Rytterens navn: Hestens alder: Hestens højde: Dressur...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jan 2012
Visninger:
282
Søger Udfordring Søger udfordringer :-D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2011
Visninger:
263
Pudse udstyr Hej :) Nu er det sådan at jeg skal igang med at pudse et par ting. Den ene er: 1. En OS münchen trense som egentlig ba...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. nov 2011
Visninger:
697
Sveder på fold pga. vinter pels Hej ja vidste ikke lige hvordan min overskrift beskriver dette bedst MEN min pony (som jeg lige har fået hjem efter udl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. nov 2011
Visninger:
909

Annonce