Forum kategorier

Springrytter i DK

Springrytter i DK

Medlemmer: 69
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Evt. ny hjemmeside for springbaner? Har gået med en tanke i hovedet i laaaaaaaaaaaaaaang tid nu! Jeg har tænkt på om det var en god idé at lave en hjemmesi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. okt 2013
Visninger:
535
C - PONY SPRING - BARTHAHUS Barthahus rideklub inviterer til C-stævne for ponyer d. 26-27 Maj 2012 Kl. 1 LB*, met. B4 Kl. 2 LB**, met. B4 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. maj 2012
Visninger:
325
de aller bedste stævner!! jeg synes denne gruppe bliver lidt sløv, så jeg har fået en lille idé:-P det DU skal besvare er: hvilket er det aller ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2012
Visninger:
808
stævner i tyskland hej alle er der nogen der ved hvor man kan finde tysk stævner ? noget der ligner infosport .
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. okt 2011
Visninger:
627
stævne på stald ok! vi mangler starter på stald ok om søndagen hvor der er spring!! der klasserne: pony kat. 2+3 klasse 16: LX babyjump, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. aug 2011
Visninger:
494
Hjælp !. Står og skal til det fynske børnedyreskue. Og jeg skal være med til kostyme springning. Men jeg ved ikke hvad jeg ska...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2011
Visninger:
477
Ring og springstævne.. Så holder Vasehus Rideklub Ring og Spring stævne. D. 26. februar, m. tilmelding d. 23. februar 2011 mellem kl. 17:00 o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. feb 2011
Visninger:
245
??Min pony er åbenbart fra Frankrig?? Ja imorges blev jeg så ringet op af en fra stalden, om at min pony havde lagt fast i sin boks og derved havde slået sit...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. dec 2010
Visninger:
523
Stutteri Søblink? Hej alle. Er der nogen der kender hjemmesiden på Stutteri Søblink? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. nov 2010
Visninger:
474
Slowmotien. Hej alle ;*) Kan i hjælpe mig? Hvordan får man et klip i Windows Movie Maker til at gå i slowmotien? ;D På forhå...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. sep 2010
Visninger:
243
Spring og dressurstævne i Ringkøbing Heej allesammen . :) Ville bare li minde jer om at der er stævne i Ringkøbing i weekenderne : Spring : 17-19/ 9 og D...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2010
Visninger:
301
spore??:D hej, SKAL man ride med enten pisk eller spore til stævner? altså bare klub stævner eller må man godt ride uden?:D go...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
318
GALLOP OG TRAV BOMME!?!?!?!? HJÆLP! heeeeej alle folk!! :-)) 1 : hvor mange meter skal der være imellem gallop bomme der bare ligger på jorden ikk foran...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jul 2010
Visninger:
609
gallop skridt imellem bomme??:) hjælp hej alle folk :) min hest tænker ikk rigtig over når den springer nogle gange så hopper den bare ind i dem??:D hvad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
330
HJÆLP!!! PLEASE?:) hej alle folk :) min hest tænker ikk rigtig over når den springer nogle gange så hopper den bare ind i dem??:D hvad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jul 2010
Visninger:
269
JAGT!?!?!?!? hjælp lige hg'ere ;) hejj alle folk!?:-D Nogle som ved om der er jagt i Østjylland / Midtjylland??:D Eller omkring??:D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jul 2010
Visninger:
245
bomtræning?? hjælp? hej alle HG'er!!:-D mcgyver får ikk altid sin ryg med når han springer? ville bomtræning være godt så?:):) Og h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. jul 2010
Visninger:
191
Billeder fra Bar hej Er der nogle som tog billede på Barthahus i weekenden?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
235
flotte hutter? Hej :D jeg vil meget gerne have en hut da min 2'er er meget følsom for lyde.? Jeg vil høre om i kender et fedt sted...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. apr 2010
Visninger:
421
GPA med dannebrog HJÆLP!! hej alle sammen. håber virkelig i kan hjælpe mig. jkeg har set den der GPA speed air med dannebrog i Herning, og jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. mar 2010
Visninger:
1.158

Annonce