Forum kategorier

Team Glk - Glostrup Rideklub

Team Glk - Glostrup Rideklub

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Nye ? hvis der er nogle der har NYE billeder, fotoalbum, film, annocer, heste, udfordringer eller sådan noget som man gerne v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. nov 2008
Visninger:
216
faldt lige over de her nyttige råd =) jeg faldt over de her råd =) synes de er meget sjove, har i hvert tilfælde selv tænkt mig at bruge nogle af dem. her k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. okt 2008
Visninger:
1.462
Efteraber. Jeg ved godt at Mille lige har lavet en super film, så nu blev jeg inspireret og vil nu lave en video med springbillede...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. okt 2008
Visninger:
431
der skal ske lidt! =P så nu laver jeg en lege hvor man meller sin hest til det er kun GLK´er der kan være med =) så skal man finde det sødest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
320
aj seriøst ! ? er det rigtigt det med at jorden 'MÅSKR' går under på onsdag ?? :O
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. sep 2008
Visninger:
603
Næste stævne Ja jeg har lige fundet ud af at næste stævne der bliver holdt på Glk først er en gang i starten af næste år, øv havdet ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. sep 2008
Visninger:
270
Billeder fra Klubmesterskaberne Nogen der ved hvornår billederne fra Klubmesterskaberne kommer ind på hjemmesiden ? (=
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. sep 2008
Visninger:
297
Kvadrilje Skal i være med til kvadriljen her til vinter? Overvejer lidt at deltage med Liva, også som en slags træning til at ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2008
Visninger:
275
heey glk`er :) på opslastavlen er en sedel med hvor man skal stå i det nyer :) har i set den ? ja?? er i så til fredse med der hvor...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2008
Visninger:
304
Anmeldelse til stævnet d. 30-31 august Anmeldelsesfrist senest onsdag d. 13. august kl. 18.00 Postkassen tømmes kl. 18.00. Ligger der anmeldelser derefter, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2008
Visninger:
142
Den nye stald :D Er jeg den eneste der glæder sig som en sindssyg til den nye privat stald bliver bygget færdig? Glæder mig i det hele t...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2008
Visninger:
354
HUSK - Striglernes Magasin HUSK at skrive ind til striglerne magasin, hvis du har oplevet nogle sjove ting ude på rideskolen.¨ eksempler på Gab...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
180
De 2 Nye fjordboller =D Det er da nogle rigtig dejlige nordbakker vi har fået denne gang =D Begge fjollede og frække som sådan nogle jo skal væ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
436
Stævne den 30-31 august. Jeg er lidt nysgerrig for at vide om du skal starte til stævnet her den 30-31 august og hvilke glasser du skal starte? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
405
Glk´ Hjemmeside: http://www.glostruprideklub.dk/
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2008
Visninger:
132

Annonce