Forum kategorier

Team Glk - Glostrup Rideklub

Team Glk - Glostrup Rideklub

Medlemmer: 41
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
ny gruppe køb og salg... har oprettet ny gruppe der hedder køb og salg... hvis nogen gerne vil være medlem så bar smid en ansøgning... http://...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2011
Visninger:
303
Heste klippes! :) Hej alle. Jeg har købt mig en helt ny klipper. Så hvis der er nogle der vil havde deres heste klippet her til vinter,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. nov 2010
Visninger:
526
Nisse tid ;) hey så er det nisse tid :) så hvis i har nogen ønsker så er det til mig :) Men hvis du er nisse skal du også gå lusia,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
454
Vintertræningsstævnet i spring :) Ja, som i nok alle ved er det slut :) Men tænkte på om der var nogen der tog billeder eller om der er nogen der ved om ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. nov 2009
Visninger:
385
Ryttermærker. Hvornår starter ryttermærke 3 og 4? Nu er der snart gået 100 år og 5 madparker. Nogen der ved noget?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. okt 2009
Visninger:
377
Ugens GLK hest =) Ny gruppe kig nermer på den =P http://www.hestegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=10063
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
497
hopper! & foldordning:) hejsa :) jeg tænkte på om der var nogen der ku være intr. i at lave en fold ordning?? hvor man sku skiftes til a lu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
435
Video. Jeg synes altså alle lige skal se det her indslag fra Tv2 LPS fra Torsdag. http://sporten.tv2.dk/lps/article.php/i...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2009
Visninger:
354
Hva tid? Hva tid starter det imorgen ? :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2009
Visninger:
382
Brochure Hej tøser. Jeg havde en brochure med ude på rideskolen i sidste uge som nu er revet i stykker. Det er en brochure fr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. apr 2009
Visninger:
323
SHOWStÆVNET!! B-) Heeej alle sammen! Der er i forbindelse med få tilmeldinger og stor efterspørgsel efter sidste års klasser blivet opre...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2009
Visninger:
329
Minidressur Skal i starte og hvad?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2009
Visninger:
370
Majstævnet? Hvad skal i starte til Majstævnet? Hvis i skal starte :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. apr 2009
Visninger:
350
Showstævnet Hej er der ikke nogle der skal starte par dressur til showstævnet
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. apr 2009
Visninger:
374
Stævner ;o) hej alle =P er der ikke nogle af jer der ved om der kommer nogle stævner her i April-maj på en rideskole som vi har ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. apr 2009
Visninger:
282
Showstævnet =P hva` skal i så starte i år ? og hvad skal i starte jeg skal selv starte Joker på Cavello Dressur uden sadel på Cavel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2009
Visninger:
550
kig mine heste :0) ja som overskriften siger :D næsten alle mine heste har fået nye billeder så gider i ikke tage et kig og smide en ko...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. mar 2009
Visninger:
289
ud og starte? :) ja jeg er igang med at kigge på UDENBYS stævner ! :) nogle der er interseret i at starte sådan så man tog en masse gl...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
240
Showstævnet i April hvad skal i starte ? =D og hvad syntes i jeg skal starte? =D Knuzz Mille
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
544
Glk´ vintertræningsstævne d. 7&8 marts Glk´ vintertræningsstævne den 7 & 8 marts. Husk at der er sidste tilmeldingsfrist d. 21/2 kl. 12 =) Det er godt at...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. feb 2009
Visninger:
363

Annonce