Forum kategorier

Oldenborgavlen

Oldenborgavlen

Medlemmer: 83
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Bedækning's ''register'' Hej. Vil bare hører om der findes et slags ''register'' hvor man registrere hvilken hoppe der er blevet bedækket af...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2016
Visninger:
65
søger oldenborg føl søger oldenborg føl gerne hoppe, forventet stg over 168. skal indgå i byttehandel med islænder
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jul 2014
Visninger:
209
Påklædning til Dyrskue Hejsa folkens. Fik for 2 dage siden at vide at jeg skal mønstre en hest til Dyrskue på Lørdag. Er dog blevet lidt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jul 2012
Visninger:
599
Fremvisning af hingst - hjælp søges Jeg har lige købt en oldenborg hingst på 2 år. Han er efter godt kåret forældre, og vil gerne have ham kåret ved føl og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. maj 2012
Visninger:
682
ridning af den tunge oldenborg Her er et lidt surt opstød som jeg har brug for at komme af med. Er en smule træt af at høre på alt det ævl om at en ga...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2012
Visninger:
954
Billeder hingstekåring i middelfart d 18-19 feb Heej med jer :) Er der nogen der tog billeder til hingstekåring af show hestene ? eller ved i hvem der gjorde ? Mvh S...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2012
Visninger:
377
Hjælp til hest!! jeg har en oldenborg som ikke er bange for hverken pisk eller spore jeg give hende en i røven så man kan høre men allig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. nov 2011
Visninger:
774
hjælp til galopen :-) hej jeg har en ældre hest i kan kikke inde på min profil. og jeg kan ikke finde ud af at lære hende anspring så jeg h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. nov 2011
Visninger:
312
oldenborg rød hej jeg er i en udfordinig og jeg har brug for noget hjælp det står lige mellem min oldenborg og en fjordhest HJÆLP!! m...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. okt 2011
Visninger:
712
O.S tysk oldenburger Er det ikke noget med at tysk oldenburger (O.S) er det der svare til dv, altså et forbund eller er det mig der misforst...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. sep 2011
Visninger:
479
låne oldenborger? Hej jeg er en pige på 16 år, som søger en hest. Da jeg ikke har penge til flere heste, søger jeg en som jeg kan låne. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2011
Visninger:
532
Så kom der føl.. :) Så kom det første føl endelig.! :) Linette's mor Fie havde folet her til morgen.. Et dejligt velskabt hingsteføl med ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. maj 2011
Visninger:
329
Har 2 smukke OLD føl til salg Se dem her. http://www.dba.dk/oldenborg-hoppe-0-aar-125/id-68203356/ Og http://www.dba.dk/oldenborg-hingst-0...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. sep 2010
Visninger:
398
Oldenborg Championat Nord Halløjsa... :) Hvem skal starte championat i Arden her d. 20. august? Evt. nogen der skal starte 5 års klassen?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. aug 2010
Visninger:
421
Syntes ikke At folk er særlige aktive herinde ? :s
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. maj 2010
Visninger:
304
Kåringer i Tysk OldenburgerVerbandt??? Ved godt at dansk oldenborg og tyske oldenburgerverbandt er to forskellige avlsforbund men det kunne jo være at nogle a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. apr 2010
Visninger:
492
:o) Lejekontrakt Jeg er ved at leje en rigtig lækker Oldenborg hoppe med forkøbsret :o) Men hvad skal man sørge for at have med i en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2010
Visninger:
335
Kender I Nogen af jer der ved hvor jeg kan finde de to hingste her: Charmant OHL 778 Urkatz OHL 702 På forhånd tak :o)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2010
Visninger:
260
Renti's Zeus Nogle der har noget info om ham?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. feb 2010
Visninger:
382
Beauty - Dårlig mave /: heej allesammen, her hvor vinteren er begyndt at vise sig har min dejlige oldenborger hoppe fået noget der ligner en d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
517

Annonce