Forum kategorier

Irish Cob Professional

Irish Cob Professional

Medlemmer: 262
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Låne Billeder? Hej jeg ville hører om jeg må låne jeres billeder til en hjemmeside ved navn minstald? Skriv hvis jeg må låne billeder...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2008
Visninger:
245
Gamacher ? Er der nogle af jer der rider med store spring gamacher? Og hvis ja, så ved hvor jeg kan køre sådan nogle henne? Har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. aug 2008
Visninger:
348
Manglende referat Er der nogen der har modtaget referat fra den ekstra ordinære generalforsamling den 18/5-08 i Dansk Tinkerforening ?? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. aug 2008
Visninger:
356
Hjælp til at vinde udfordring ;-D Kære alle Min smukke Tinker er blevet udfordret herinde. Jeg mangler stemmer!! Indtil videre har i alt 9 personer gi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. aug 2008
Visninger:
209
Undervisning i mønstring Mønstringsundervisning Jylland 16. august 2008 kl. 10 undervisning i mønstring ved dommer Niels Peter Riis. Und...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jul 2008
Visninger:
261
Beslagsmed hej. er der nogen af jer der kender en dygtig beslagsmed , som der bor omkring midt - øst jylland?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jul 2008
Visninger:
2.881
Hjææælp. Hej.. jeg har lige et enkel spørgsmål :? Hvor gammel skal en hest ca være, før man begynder at lærer den svære øvel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2008
Visninger:
265
Hun blev ikke hingstegal....UPS... SHIT... først i Maj gik Royal på fold med nogle små hingsteplage(3stk) , (irish Cob'er) det samme gjorde Molly og vores...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2008
Visninger:
285
Kåring uden papirer Jeg ville lige prøve at høre herinde om der nogen der ved om jeg kan få kåret min hoppe når hun ingen papirer har ? o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2008
Visninger:
869
Kørsel Hejsa.. Skal lige høre hvor tidligt i begynder at arbejde med at køre jeres heste til? Har selv en regner med at ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
253
Springning Hej allesammen . Hå´ber i kan hjælpe mig med mit lille problem : Hvordan lærer man sin hest at springe , altså jeg e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
329
Echakåring på WW-ranch, august 08. Hej allesammen. Jeg vil bare lige reklamere med, at Echa esv gentager succesen og afholder endnu en kåring på dansk jo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
440
Lidt liv i gruppen Hej kære medlemmer! Hvor er jeg dog glad for, at snakken så småt er gået i gang. Det er rigtig fedt at I opretter et...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
353
Føl Jeg har fået føl nu en hingst og en hoppe Hoppe hedder Smilla van Gipsy dreams og er født 8. marts så hun er næsten fi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. jun 2008
Visninger:
745
Undervisning Hej . kender i nogen profesionale undervisere eller i det hele taget dygtigere undervisere? .. Da jeg har brug for lidt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2008
Visninger:
249
Hjælp (udf) Heej, jeg har 2 udf igang. Tænkte på om i ville stemme fair :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2008
Visninger:
182
Nye billeder og videoklip Så har jeg fået lavet et fotoalbum og nogle video klip af mine to tinker drenge... Vil i ikke meget gerne gå ind og se ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jun 2008
Visninger:
266
Præsentationsrunde Synes da lige vi skulle fortælle lidt om os selv og vores hest(e), så vi kan få et indtryk af hinanden :) Jeg hedder...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jun 2008
Visninger:
951
Velkommen Hej, og velkommen til en helt ny gruppe på Hestegalleri.dk! Jeg ser i hvert fald frem til en gruppe med hygge og god...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jun 2008
Visninger:
261

Annonce