Forum kategorier

Irish Cob Professional

Irish Cob Professional

Medlemmer: 262
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
lort i halen Hej min tinker har tit lort i halen, er det meget normalt for racen pga den tunge race? Hvad gør i ved problemet ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2014
Visninger:
433
Irish Cob kåring på Fyn 2014 Så har jeg tilmeldt min lille prinsesse til kåring det bliver hos ICS NL den 27. april i Ringe på Fyn. Det bliver v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. mar 2014
Visninger:
1.134
Tidlig tilridning? Hej IC-folk :) Jeg havde dyrlæge ude hos min lille hyp for nylig, og vi snakkede om noget, som jeg ikke helt ved, om...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2014
Visninger:
554
Køb af irish cob/tinker i England Er der nogen som har erfaringer med køb af irish cob/tinker i England og eventuelt hvor har i købt hest? Kender i pris...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jan 2014
Visninger:
563
Nedslagtning af sunde og raske dyr hvis i vil gøre noget for vores race så gå ind og skriv under for de er i gang med at fjerne hele vores avls-grundlag b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2013
Visninger:
520
Priser Hej. Hvordan ligger vores tinker prismæssigt pt. Talte med en dyrelæge om det og har egentlig ik tænkt over da hun ikk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. nov 2013
Visninger:
689
avls godkendelse Kan man få en ich cob avls godkendt vis dens forældre er ægte men ukendte da de kommer fra england
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. okt 2013
Visninger:
510
LONGE KURSUS LØRDAG DEN 19 OKTOBER Sønder Omme Rytterklub Kom og få hjælp til longering, uanset niveau. Der vil være teori, så al...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. okt 2013
Visninger:
1.021
Intro Clinic til Cowboy Dressage på Fyn "Er din stil jeans og cowboyhat men dit hjerte er til dressur så er Cowboy Dressage måske noget for dig? Intro til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. okt 2013
Visninger:
850
efterårs-kåring 08 er der nogen som ligger inde med billeder fra efterårs-kåringen i 2008
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. aug 2013
Visninger:
353
Klip af halen? Er der nogle af jer, der klipper halen på jeres IC, hvis den når ned og rører jorden? På min 2-års er halen efterhånde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jul 2013
Visninger:
569
Hvilken farven ender de med? Jeg har fået et hoppeføl med den skønneste rødbrune farve men tror desværre ikke den forbliver denne farve??? Hvis v...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2013
Visninger:
767
aisling knirker! Jeg har et stort problem med min irish cob Aisling . hun er begyndt med at knirke i bagbenene, og det er blevet meget...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jun 2013
Visninger:
503
Tilridning Hej. Er der nogen der kan anbefale en til at hjælpe med tilride min 4års hoppe?..
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2013
Visninger:
198
Salg af IC/tinkere Hej folkens. Jeg ville høre om I kendte nogle gode steder der solgte IC'ere eller tinkere? Jeg har kigget lidt rund...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2013
Visninger:
1.573
SPØRGE RUNDE om sadler :) Hvilken sadel/sadler bruger i til jeres cob's ' Meget gerne lidt specifikt svar type og model. Håber alle vil sv...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2013
Visninger:
1.153
muk.. :-/ Min hoppe har VIRKELIG tæt, tykt og flot hovskåg, men hun klør så meget at hun efterhånden har slidt det rimelig kort b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. apr 2013
Visninger:
470
Et råb om hjælp! Min dejlige tinker dreng Lille Per har nu stået halt i 4 uger med et hævet bagben. Hævelsen faldt en smule til at start...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. apr 2013
Visninger:
303
Pig oil hej jeg vil lige høre jer hvordan i bruger pig oli?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2013
Visninger:
1.428
Appleby Gipsy Vanner i Juni Er der mon nogen der har været i Appleby til den store show/markeds-uge. Så håber jeg at det er muligt at få svar på no...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. mar 2013
Visninger:
1.059

Annonce