Forum kategorier

Irish Cob Professional

Irish Cob Professional

Medlemmer: 262
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hvorfor hvorfor hvorfor? Har jeg dog ikke lige en masse penge og plads i øjeblikket, er du gal hvor er der mange billige og flotte tinkere/cobbe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jul 2010
Visninger:
1.563
Jagt i Hals Rideklub Hej! Jeg har fået lov at låne Rikke for at gøre opmærksom på, at Hals Rideklub afholder jagt ridning lørdag den 24. sep...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jul 2010
Visninger:
700
Kårings spørgsmål Hvis man har en hest som er registreret i irish cob soceity Ltd. skal man så ha den racegodt før kåring i ics- NL?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jul 2010
Visninger:
684
Klør manen af!!!!! Hej Alle IC folk.. Min hoppe som skal til kåring til september er gået godt igang med at klø manen af på sin sommerf...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jul 2010
Visninger:
816
Tilkørsel Grundkursus Så er der nyt kursus på vej i Vendsyssel Køreforening. (link fjernet) Jeg har selv været afsted med en 2 års plag...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jul 2010
Visninger:
1.058
ShowTeam i Herning Gypsy Horse Show Team har været på Landsskuet og lave opvisninger. Billeder kan ses her : (link fjernet) Det har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jul 2010
Visninger:
527
Paradis gaarden Tænkte om der var nogle der skulle på paradis gaarden i uge 27?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jul 2010
Visninger:
395
Triicks Hjææælp Jeg vil gerne lære mine ponyer nogle forskellige tricks..¨ Mange af dem har jeg fundet men er der nogen der kan hjælpe...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2010
Visninger:
325
Tricks HJÆLP! hejsa jeg har nogle tricks som jeg gerne ville lære django kan i hjælpe mig? :) Gabe Række tunge Lægge ned ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2010
Visninger:
320
hjælp til sadel der passer ja så har vi prøvet den 6 sadel på godt 1½ år .. og stadig ikke fundet den rette , troede lige jeg havde fundet den ,, ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jun 2010
Visninger:
1.968
Vasketips??? Min tinker har gullig man og hale her efter vinteren, trods grundig striglning, så jeg havde tænkt jeg ville vaske ham ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jun 2010
Visninger:
550
afkom efter holm´s piccaso Ja nu har jeg sat og søgt en del. Har snakket med forskellige mennesker og der er godt nok mange meninger om min kære ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2010
Visninger:
769
Mønstringskursus Skal i ikke med ?, det kunne være SÅ hyggeligt at mødes :o) Kh. Karina Link: (link fjernet)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jun 2010
Visninger:
385
Helt fantastisk tur til sigøjnerland Så har jeg fået uploaded billeder fra vores tur til en af verdens største avlere af sigøjnerheste nemlig Tom Price. Al...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2010
Visninger:
609
Billeder af din hest til min eksamen? Ja, som overskriften siger, har du nogle gode billeder af din hest under / uden rytter som jeg må låne til min powerpoi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2010
Visninger:
291
Søger HMS/Western piger/drenge ! Er der ikke nogen HMS/Western piger/drenge der har lyst til at hjælpe til med træning af min 2 årige Otto ? Vi bor ved ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2010
Visninger:
531
western/distance Ja min Irish cob Kaipo skal snart til og tilrides.. Jeg er så igang med at kigge efter sadle og har fået meget kig på...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2010
Visninger:
907
ECHA pas ulovlige? Har i set denne udmelding? Hvad betyder det rent praktisk for de heste med ECHA-pas? http://www.heste-nettet.dk/nyh...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2010
Visninger:
1.244
Kåring - Påklædning. Jeg står i den situation at jeg skal bruge min hest til min eksamen (er ved at uddanne mig til dyrepasser) hvor det er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jun 2010
Visninger:
462
Eguigard fra Hippolyt Hmm.. øv øv er så skuffet og ked af det.. Det er et nyreslag Aidan har blodprøven viste forhøjet nyretal.. men ikke nok...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2010
Visninger:
644

Annonce