Forum kategorier

Konfirmations snak

Konfirmations snak

Medlemmer: 23
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
GAVER.!! Er der nogen det er konfimarete og har fået nogen gode gaver?? -Jeg fik kun penge og tøj og en kasse cola (kan ikke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
314
Weeeeeee! I over morgen(fredag) skal jeg konfirmeres!;D Det bliver så fucking fedt! <3 -vigtigt for mig at i skulle vide de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
284
Blåmandag :D Jeg glæder mig så fucking meget! <3 haha.. hvad skal i lave og hvad skal i have på, på jeres blåmandag? ;)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. apr 2008
Visninger:
303
Er det farligt at tage sol? (solarium) det er fordi overvejede at tage nogle gange i solarium inden min konfirmation, så man kunne få en smule kulør, bare så ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. mar 2008
Visninger:
1.252
Menukort (: Nogen der har en god ide til hvordan man "Laver" menukort til bordet, så det ikke bar ligger og ser kedeligt ud :b ?? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. mar 2008
Visninger:
344
Sang skjuler .. ? Har du en god ide til at lave en sang skjuler? det er til min konfirmation xD
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. mar 2008
Visninger:
632
ønsker =) hvor store er jeres ynsker.?? Min den største gave er nok en computer..
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. feb 2008
Visninger:
649
ja d. 19 april jaaa. nu er det på tide skal Konfi. d. 13 april:D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. feb 2008
Visninger:
341
... hej alle" konfimerede" mennesker... til næste forår skal jeg konfi, og kunne godt bruge nogle rigtog gode ide'r så ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jul 2007
Visninger:
243
Hej hej x'D - Ja nu tager jeg på ferie i Berlin, Prag, Østrig og Kroatien i 2-3 uger xD !!!! - seees ;p God Ferieee alle sammen ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. jul 2007
Visninger:
296
så fik jeg købt det hele på dagen en lang lysserød kjole meget enken pinke gilmmer glimmer sko og et sjal hvor det blantandet er morget f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2007
Visninger:
414
kirke hvor mange gange skal i i kirke jeg skal 8 og har værert 4 lige om lidt 5 hader det jeg falder næsten i søvn
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. feb 2007
Visninger:
270
sang og tale hvad skal jeg gøre jeg er mega genert og seneskrak(alsåbange for at sige noget nå det er mange som kigger på en " så...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. feb 2007
Visninger:
358
Blå mandag ved i hva i skal lave blå mandag? og hvem skal i være sammen med? ved ikk hva jeg skal snakker ikk rigtig med nog...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2007
Visninger:
403
model hvad syntes i om de modeller som er blevet brugt i år alså fx lilly`s pg sådan en af mine ininder skal måske værer mode...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. feb 2007
Visninger:
436
mad hvad skal i have jeg skal have for rat rejekoktail hovderat helstiktpattegris div. salater og tilbehør ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. feb 2007
Visninger:
353
Hva' skal i have på? hvad skal i have på til jeres konfirmation?? eller hva havde i på?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2007
Visninger:
485

Annonce