Forum kategorier

Os i Distrikt14

Os i Distrikt14

Medlemmer: 122
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Fjordheste stævne Kom frisk alle fjordheste ryttere og meld jer til fjordheste stævne der bliver afholdt d. 30 november på Arden Rideskol...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. nov 2013
Visninger:
767
D-LICENS. nogen der ved hvornår der bliver holdt sådan et kursus i nærheden af frederikshavn? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2013
Visninger:
300
FJORDHESTE STÆVNE SOMMERSTÆVNE FOR FJORDHESTE: Himmerlandsblakken er en lille lokal forening, for folk med fjordheste, som afholder s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. apr 2013
Visninger:
675
C-spring pony aftenstævne i Hjallerup d. 21 december. Hej folkens der bliver afholdt aftenstævne i spring for ponyer d. 21. dec i Hjallerup med klasser fra U-LC til MB. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2012
Visninger:
370
Dressur Kursus på Stald Elmegaard - Hvem kommer?:) Hos Stald Elmegaard ved Løgstør, er der jo en masse fede kurser for dressur ryttere hvor jeg skal hen og hjælpe og tage...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. aug 2012
Visninger:
466
Stor løbsdag Aalborg væddeløbsbane Hej alle Aalborg Væddeløbsbane mangler 3 ryttere inkl heste til at ride foran galophestene og vise dem frem ved hver lø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. aug 2012
Visninger:
410
Hjælpe admins søges :)!! Nogle herinde gerne 16 + som kunne tænke sig at hjælpe med skabe et godt flow, overblik og acceptere nye medlemer såvel...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jun 2012
Visninger:
716
Sadel glider frem i den ene side Hejsa. Jeg er rendt ind i et problem med min vallak, hans trekants muskel er ikke lige stor i begge sider. Rider med e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2012
Visninger:
280
sao VIGTIG INFO: Finstrupgaard er lukket! Pga. mistanke om smittefarlig sygdom, er Finstrupgaard lukket fra d. 27/4 Det b...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2012
Visninger:
275
Susan Kjærgård og Annette Klauseni det Nordjyske Er du motiveret for rideglæde, super godt foredrag om motivation og rideglæde (link fjernet)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. apr 2012
Visninger:
428
C-stævne Hornum-Ulstrup rideklub - prop. ude nu! Hej alle. Der har været lidt stress på i de sidste par dage i stævneudvalget, da vores propositioner lige var smutte...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
424
Ejerskifte af hest? Hej HG :-) Jeg har brug for lidt hjælp nu .. Jeg har lige købt hest og skal selvfølgeligt have ejerskiftet den, hvord...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jan 2012
Visninger:
627
Loppemarked på Langager Nu er tiden til årets loppemarked på Langager. Det afholdes søndag den 20. november 2011 kl. 12.00 til 15.00 i rideh...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. nov 2011
Visninger:
331
D-Licens Er der nogen der ved hvornår der bliver afholdt D-licens kursus i D14 igen? Har nemlig et par piger der meget gerne vi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. aug 2011
Visninger:
265
Klarup Hejhej alle sammen. Jeg er lige flyttet til Klarup og kender ikke området så godt - kun fra bil. Jeg bor på Strander...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. aug 2011
Visninger:
445
Husk, D-licens i morgen Så afholder Sportsrideklubben Langager (SPL) kursus til D-licens igen. Dato: Mandag den 8. august 2011 Tid: Kl. 19....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
646
Afholdelse af D-licens ved Hjørring Så afholder Sportsrideklubben Langager (SPL) kursus til D-licens igen. Dato: Mandag den 8. august 2011 Tid: Kl. 19....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jul 2011
Visninger:
1.034
Et godt Canon Kamera? :-) Hej folkens. Kender I eller har I et godt Canon kamera eller et andet godt mærke? Det skal være enkelt men der SKAL vær...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2011
Visninger:
338
Sidste dag for tilmeldning Kom frisk i kærer ryttere og meld til stævnet på bøgelund rideklub.. Det er idag sidste dag for tilmeldning.. Kan...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. maj 2011
Visninger:
462
Ideer til sjov/anderledes undervisning Ja, jeg underviser tre ridehold, og mangler noget inspiration til hvad jeg kan lave med eleverne. På første hold er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. mar 2011
Visninger:
1.440

Annonce