Forum kategorier

** Hestens rygt og pleje **

** Hestens rygt og pleje **

Medlemmer: 52
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Rebgrime ?? Hejsa alle sammen (: Jaa ' jeg skulle ned i steens rideudstyr for at kebe en ny ridehjelm, da jeg faldt over den ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2010
Visninger:
239
sår i mundvien Hej alle :) Min hest har desværre fået nogle sår i mundvien efter hans bid. Jeg har prøvet at putte noget Helosan på...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jan 2010
Visninger:
492
Ny konkurrence om gruppens forside Hej Nu skal vi igang med gruppens næste kokurrence, vinderen får sit billede på forsiden af gruppen i en måned. M...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2008
Visninger:
673
foder .? :) hvilke foder bruger i til jeres heste ? -hva kan i andbefale til mig,? har en traver i jævnt arbejde, hver 2 dag, og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
236
hmm,.? sider med det svære valg med denne hestm,,. har skrevet i et andet forum før,. høre lige om der er nogle her som er klo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
739
hva sys i om det her ? (link fjernet) ta et kik,.(det er dem som handler om heste)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. sep 2008
Visninger:
254
Jeg tegner din pony. Hej alle! jeg tegner tegninger af jeres ponyer... Hvis i vil se annoncen er i velkomne. Og HVIS i vil ha dem teg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2008
Visninger:
379
vasker i den ? jaa, nu har jeg diskuteret lidt mellem mine venner om man skal vaske sin hests (tissemand/yver),. og hva siger i ?? s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. aug 2008
Visninger:
204
fluespray opskrift ? :p heej nogen der har en fluespray opskrift som virker ? =)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2008
Visninger:
578
Avvvvv Ligger bare i min seng og kan ikk gøre noget for vældet på ruller i dag men kan ikk huske hvordan det skedet og har ogs...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jul 2008
Visninger:
292
VEdbæk d. 22-06-08 Hvem af jer skal starte på VEK d. 22-06-08? Hvis ja, hvilke klasser?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jun 2008
Visninger:
244
Egene?? Hej. Er der nogle af jer der skal starte på egene d. 21 juni? Hvis ja.. Hvilke klasser??
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2008
Visninger:
282
hestehandel. heej alle :) jeg tænkte på om i gad skrive nogen sider hvor man kan købe hest ? især vis nogen kender nogen til...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2008
Visninger:
371
5. runde af konkurrencen Så har vi næsten fundet vores nye gruppebilledet, men men men det blev uafgjort mellem Acrezanto og Wendy så please vær...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jun 2008
Visninger:
244
4. runde STEM Hej Så er vi snart færdige med konkurrencen. Men vi skal jo først finde en vinder, de tilmeldte er: Simba: http://...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jun 2008
Visninger:
365
3. runde TILMELD Hej Temaet for konkurrencen blev FLOTTESTE MAN. TILMELD, TILMELD, TILMELD. REGLER: 1) I må tilmelde et billed...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2008
Visninger:
375
2. runde på konkurrencen Her er temaerne i kan stemme om: Sjoveste billede Bedste spring billede Flotteste man Bedste sove billede De sej...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. maj 2008
Visninger:
248
Konkurrence Hej tænkte vi godt kunne bruge et nyt forside billede til gruppen, så tænkte jeg skulle holde en lille konkurrence.Jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. maj 2008
Visninger:
261
Forståelse mellem.... Hej alle sammen. Ejeren af denne gruppe og mig har lavet den aftale, at jeg gerne må fortælle jer om en ny gruppe. Gru...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2008
Visninger:
228

Annonce