Forum kategorier

Oldenborg avl

Oldenborg avl

Medlemmer: 53
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Følårgang 2012 Nu nærmer tiden sig hvor vi begynder for alvor at glæde os til næste års føl. Fortæl her hvilket føl du venter... ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
449
Sadel til Oldenborger Hejsa. Hvilke sadler bruger I til jeres oldenborgere? Jeg står nemlig og skal købe sadel til min 4 års. Hilsner fra L...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. aug 2011
Visninger:
2.322
Ákut brug for hjælp til hingst Da vores hoppe pludselig står med en alvorlig skade, skal vi pludselig ha fundet en hingst. håber nogen kan hjælpe.. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jul 2011
Visninger:
624
Sindal og omegn:) Hey:) Jeg står og skal flytte til Sindal indenfor de næste par måneder og synes det ku være lidt sjovt hvis der nu var...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jul 2011
Visninger:
360
OLDENBORG HINGST!! HJÆLP!! Hej alle!! JEg har en sort oldenborg hoppe jeg meget gerne vil have føl på, meeen jeg mangler bare lige at finde den h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. jun 2011
Visninger:
1.033
Laurino Hjælp jeg har i da hørt at oldenborg godkender laurino som hingst i forbundet og at den går som 50 % nogen der har nogen vide...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. maj 2011
Visninger:
290
Nikolaj Klintgård Nogen der har nogele erfaringer med ham eller hans afkom?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. apr 2011
Visninger:
1.402
Valg af hingst til oldenborg hoppe? Jeg skal have min hopep Beate ifolet i år. Se hende på min profil. Vi vil gerne have et dressurføl, gerne med afteg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2011
Visninger:
750
Eminenz OLH 809 Nu har jeg set den kære Eminenz til opvisning ved Hingstekåring i år. Jeg kunne nu godt tænke mig at høre fra nogen so...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2011
Visninger:
2.080
hingste kåring 2011 er der nogen der kender datoen for dette. mangler også tilmeldingsdato og om der er nogle der kan oplyse mig hvor "gaml...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
23. jul 2010
Visninger:
427
Oldenborg Championat i Revsø Jeg skal til Revsø og ride championat med min 8 årige hoppe efter Mozart. Er der nogen af jer som skal derop og starte...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jul 2010
Visninger:
629
Championat i Arden Hey:) Vil lige høre om der er nogen der kommer til Arden d 20 august? Skal selv ride deroppe:)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jul 2010
Visninger:
312
Lami Søndervang??? Hejsa er der nogen der har erfaringer med denne hingst? Størrelse på afkom, temperament osv? Ved i hvad det koster at f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. jun 2010
Visninger:
1.116
Str på 2 års?? jeg har lige målt mit hingste plag, ha ner 1 år og 10 mdr og måler 160 cm, hvordan er det i forhold til jeres?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2010
Visninger:
398
tid til hingste valg igen ;-) Nu er tiden ved at være til at vi skal ha ifolet vores hopper igen, men som så mange andre er jeg meget i tvivl om hvem...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jan 2010
Visninger:
666
Salg... Hejsa jeg har en oldenborg avlshoppe som jeg desværre er nød til at sælge hurtigst muligt da jeg har mistet mit arbejde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. okt 2009
Visninger:
331
Info, om en "familie" Oldenborg Hej Oldenborg elskere, sorry hvis i allerede har set denne besked i en anden Oldenborg gruppe, men det betyder meget fo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. sep 2009
Visninger:
789
endelig føl så fik smantha endelig sit føl efter freigraff en ordenlig hingsteføl på 114 cm i højde se billede under samantha
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2009
Visninger:
258
følskue 2009 hej da min dejlige hoppe samantha gerne skulle fole nu her og da jeg gerne vil til følskue med føllet men jeg mangler e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
289
Kim Damsgård Hej er der nogen der har billeder af Oldenborghingsten Kim Damsgård eller kan henvise til ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
544

Annonce