Forum kategorier

Tattoos og Piercinger

Tattoos og Piercinger

Medlemmer: 379
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
minde tattoveringen jeg skal have lavet en minde tattovering på de heste og hunde jeg har mistet igennem tiden, jeg ved hvor den skal side...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. feb 2016
Visninger:
245
tatovering Hej Jeg skal Have lavet min tatovering imorgen men kan ikke rigtig beslutte mig for hvor jeg skal placerer den henne ? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. dec 2015
Visninger:
993
Septum piercing Hej jeg vil gerne have en septum er der nogle som har har efaring med at få en septum som kan komme med nogle gode råd ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. jan 2015
Visninger:
1.586
Hvilken type smykke i Helix? Jeg har de sidste 2,5 år haft en helix i mit højre øre og jeg har altid brugt almindelige øreringe i den. Men er de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. aug 2014
Visninger:
380
Minde tatovering Hej. Jeg går lidt med tanken om en minde tattoo for min kære oldemor. Har overvejet at få skrevet 'Oldemor' med hen...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jul 2014
Visninger:
1.683
Ny tatto ? :) Hej alle samme. Fik for næsten to uger siden en tatovering, men fik ikke noget af vide om hvornår jeg f.eks. må gå ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2014
Visninger:
762
betændelse i min Helix - HJÆLP Der er gået betændelse i min elskede helix Det har aldrig rigtigt været et problem men jeg tror nu hvor der er gået ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. maj 2014
Visninger:
989
Navlepiercing - næstved Kan i anbefale nogle steder i næstved, hvor man kan få lavet en navlepiercing, og evt. hvad det koster? :)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. maj 2014
Visninger:
1.597
navlepiercing gik galdt heysa.. Har nogle akrylpiercinger hvor jeg lige for 2 dage siden skiftede min navlepiercing til idag opdager jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2014
Visninger:
432
Piercer i vestsj? Anbefal en piercer i Vestsjælland (eller muligvis Roskilde) hvor en labret koster mindre end 400 kr? :D Har haft den f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2014
Visninger:
383
Er du kreativ? Jeg søger en der er lidt kreativ, som elsker at tegne og har lidt tid til overs. Jeg søger en der kunne have lyst til a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. apr 2014
Visninger:
548
cirka pris for tattoo? Jeg skal have lavet noget tekst langs armen oppe ved håndleddet. Teksten skal bestå af 8 bogstaver og cirka være 3-4...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. apr 2014
Visninger:
520
Rook Piercing? Jeg har længe villet have en rook piercing men jeg tør ganske simpelt ikke. Jeg ved ikke meget om det jeg tror bare...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. mar 2014
Visninger:
1.406
Rensning af navlepiercing, hvor længe? Jeg fik lavet navlepiercing den 26/2, altså en mdr siden på onsdag. Jeg rensede den med klorhexidin 1 gang om dagen den...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. mar 2014
Visninger:
2.771
Navle pierce ømhed Jeg var så heldig t få lavet en navlepiercing igår (wee!) Men jeg vil gerne vide hvor lang tid går der ca mens den er ø...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. mar 2014
Visninger:
349
Hjælp til citat. hej. har nu fået lavet min første tus, og går og drømmer lidt om den næste, som skal side på højre under arm, kan ba...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. feb 2014
Visninger:
547
i tvivl om piercing :) hjælp Går med overvejelser om en monroe piercing på et eller andet tidspunkt, men ved simpelthen ikke om det vil klæde mig? ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. feb 2014
Visninger:
1.146
Glædesindlæg! :D Navlepiercing Skal have lavet navlepiercing på onsdag! :D Har ville have haft en siden jeg var 13 år, men måtte ikke før jeg var flyt...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. feb 2014
Visninger:
301
harry potter tattoo xD for nørdet? hahahah, ja.. jeg har fået den vildeste idé (ok har haft den noget tid, men det er først sådan nu jeg har turde snakke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. feb 2014
Visninger:
1.362
Min første tatto Jeg er så super glad for den og den har været planlagt i mange år (link fjernet)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2014
Visninger:
398

Annonce