Forum kategorier

De robuste heste/ponyer !

De robuste heste/ponyer !

Medlemmer: 125
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
søger min hests forfædre hey alle, tænker på at avle på min hest Tinke men eftersom hendes oprindelig pas brændte, har vi haft ukendte forfædre,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. feb 2012
Visninger:
268
Spørgsmål til dyrlægen? OBS: Hvis dette indlæg ikke høre til i denne gruppe, så bare skriv det så sletter jeg det i aften når jeg er kommet hje...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. okt 2011
Visninger:
753
spring gamasher bare lige lidt nysgerrig hvor højt har i sprunget på jeres frieser/robust hest ;) ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. sep 2011
Visninger:
364
hjælp anton hej min dejlige jyde er i udfordring vil i hjælpe ham lidt på vej i hans udfordringer
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. aug 2011
Visninger:
304
Sveder meget Min lille basse har rigtig meget man, og døjer med det her i varmen. Nu hjælper det jo heller ikke at han er sort :-/ H...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jul 2011
Visninger:
563
STJÅLET UDSTYR EFTERLYSES Udstyrer er stjålet i hedensted kommune nærmere betegnet mellem Juelsminde og Vejle i en lille flæk som hedder St. Dalb...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jun 2011
Visninger:
284
loppemarked/rideudstyrs marked Loppemarked på NMRC Så skal der ryddes op i gemmerne, så derfor holder vi ride udstyrsmarked / loppemarked… Så ha...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2011
Visninger:
261
Opkøber problemheste?? Hej HG. Jeg står i denne situation at jeg skal af med min problem pony. Ved i om der er nogle der opkøber problemhest...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
454
Snyder med halshed - hjælp! Hej gruppe.... - jeg er en pige på 13 som har en halvpart på 7, en hoppe ved navn Jamaicas Drøm (kaldt jamaica) Ig...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. jul 2010
Visninger:
320
Ringridning ?????? Hejsa alle i kloge mennesker på hg jeg har et spørgsmål ang ringridning og jeg ville hører om der er nogen som ved hvo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. maj 2010
Visninger:
343
HEKLA Junior-stævne d. 18 tilmeld jer hej der er HEKLA junior-stævne d. 18 april det er på HEKLAs hjemsted. det er helt op til 16 år at du er junior- SIDST...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. apr 2010
Visninger:
507
Nyt :) Så er der nyt hovedtøj til bassemanden :) sikke fin han er. http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2244...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2010
Visninger:
253
Billig og skøn fjordvallak sælges! Hej alle sammen :) Min venindes mormor og morfar har en TOTAL skøn 3-års vallak de skal af med. Pga personlige proble...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. jan 2010
Visninger:
320
HG oskars Hej alle! Nu og frem til den den 24 december vil jeg holde en konkurrence igang hvor vi skal finde HG´s bedste film. D...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. nov 2009
Visninger:
318
Min 2-åring er blevet rigtig kraftig mit føl er blevet en rigtig lille kraftkarl, han har virkelig vokset sig kraftig på bringen og halsen, det ser virkeli...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. nov 2009
Visninger:
210
Konkurrece :D Hej alle mellemer :) Undskyld der ikke har været komkurrencer, men jeg er lige starte i 9. klasse, så er der mange l...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. aug 2009
Visninger:
387
HJÆLP TiL VIDEO! Hej <3 jeg mangler hjælp til at lave en video i " windows movie maker " for jeg kan sagtens gemme den på min computer,...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. aug 2009
Visninger:
384
Føl-efterlysning ! Kopieret herind fra anden tråd. jeg har mistet et føl fra lyngmosevej 6 hover 6973 den er brun med sort hale og man ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. aug 2009
Visninger:
356
Konkurrence . Så er stemmer talt op :) Hej alle medlemmer :) Ved godt det har taget lidt tid denne gang, men har været på ferie + at min computer er i sty...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. jul 2009
Visninger:
539
Fototime kl. 20.45 -ca! Hej allesammen. I har måske set nogle der holder fototimer i andre grupper, og jeg synes at vi skal prøve at lave en he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jul 2009
Visninger:
266

Annonce