Forum kategorier

Western

Western

Medlemmer: 234
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Allbreed Western stævner Hej der ude :) Jeg vil efter det nye år påbegynde noget seriøs træning til at starte alle de allbreed stævner jeg ka...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. dec 2016
Visninger:
762
Western i USA Hej alle sammen! Min veninde og jeg rejser til USA til efteråret. Vi rejser først til South Dakota med håbet om at k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. jun 2016
Visninger:
97
Westerngjord Hey Nogen der kan anbefale eller kender et Westerngjord/ mærke af gjord som har et anti glide funktion? Sadlen ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. jun 2016
Visninger:
84
udlansk webshop. Nogen erfaringer? Hey :) Nogen der har erfaring med bestilling fra denne side :)? http://www.statelinetack.com/
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. mar 2016
Visninger:
109
Westernryttere på Amager Hej Min lille westernhest og jeg er lige flyttet til Amager og jeg ville høre om der var flere westernryttere derude p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. sep 2015
Visninger:
280
Underviser i Nordsjælland? Hej alle. Jeg står og vil gerne igang med undervisning på min svigerfars quarter, jeg har ingen erfaring med western ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. jul 2015
Visninger:
377
Opstaldning/Løsdrift på Amager - gerne westernsted Hej Vi har købt hus på Amager og flytter 1/7 og så ville det jo være nærliggende at tage hesten med ud i de skønne o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. jun 2015
Visninger:
1.916
Spore på støvler - Rigtig eller forkert? Hey Jeg har hørt lidt forskelligt og tænke at jeg ville høre jer :) Er der nogen bestemt måde westernsporen skal sid...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. maj 2015
Visninger:
3.175
Bosal Jeg sidder og kigge efter bosal til min hoppe, men hold da op hvor er der mange forskellige slags. og farver variatione...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2015
Visninger:
585
Western-part? Jeg søger en sød og rolig gratis westernpart til Nat Taggart i Ishøj - Er det dig? http://www.hestegalleri.dk/marked/p...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2015
Visninger:
309
Sadel i komision? Hvem tager westernsadler i komision? :-) Jeg er ret ligeglad med prisen - skal bare af med sadlen da det er synd den hæ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. apr 2015
Visninger:
203
Opstaldning nær Kbh, gerne med western? Hej Jeg er måske på udkig efter et nyt sted til min dejlige søde vallak. Jeg bor og arbejder i Hvidovre, men kan godt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. dec 2014
Visninger:
1.740
suk, suk, sadler! ååh jeg har problemer med at finde en sadel der passer både min hest og mig. vi har været et laaaangt forløb igennem j...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2014
Visninger:
1.076
Underviser Hej. Kan du anbefale en westernunderviser som kan komme til Vridsløsemagle mellem Taastrup og Ballerup og undervise mi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. okt 2014
Visninger:
960
Støvler.. Hvor? Håber dette emne er ok, ellers må jeg slette :-) Går til Linedance i min fritid og har længe tænkt på at købe et par...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. okt 2014
Visninger:
321
Showmanship at Halter Hej westernryttere :)! Jeg kunne rigtig godt tænkte mig at deltage i et western stævne med min part. Jeg har før delta...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. okt 2014
Visninger:
557
Hingste og stævner? Hej Nogen kloge mennesker der ved noget med hvordan reglerne er for hvonår og hvilke klasser hingste må starte? Har...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. sep 2014
Visninger:
391
Quarter blanding brugt til western? Hej venner :) Nu skal min hingst have en hoppe at gå med så han får et harmonisk forhold til hopper og så kunne det ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. sep 2014
Visninger:
632
DKQHA Trail -& Horseback Program - Også for allbreedryttere Hej Dette års Halloween Ride løber af stablen d. 2. november i Vestskoven ved Taastrup, Sjælland med afgang kl. 10 ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. sep 2014
Visninger:
357
Må man det. Jodphurs støvler til westernstævne ? Jeg skal snart starte mit første western stævne og ville høre om man gerne må ride med almindelige jodphurs læderstøvle...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. aug 2014
Visninger:
435

Annonce