Forum kategorier

Irish Cob Professional

Irish Cob Professional

Medlemmer: 262
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Stutteri Tinka Kursus ved Lars Poppel Søndag den 22 Maj afholdes undervisnings kursus på Stutteri Tinka med Lars Poppel i klassisk ridning , triks m.m Vi h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. apr 2011
Visninger:
2.068
Join up/follow up for Koldblodsheste Dansk Koldblod inviterere til Horsemanship. Basiskursus - 2 dage Horsemanship med Lena Øjerson. Hestemesteren.dk ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. apr 2011
Visninger:
877
Terrænspring og koldblod Vi var på terrænsprings banen på vilhelmsborg mandag - se de gode billeder på (link fjernet) eller på min profil under...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. apr 2011
Visninger:
413
vægt? Da jeg snart skal til kåring og derfor kører med min hoppe, vil jeg gerne vide ca. hvad hun vejer. Hun er 152 og den kr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. apr 2011
Visninger:
316
Billeder:-D Hej alle. :-) Er der nogen som jeg må låne et par billeder af, af forskellige heste, da jeg elsker at lave billeder a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. apr 2011
Visninger:
346
Skab behandling Hvordan behandler du skab? er der husråd, som gør at ens hest kan undgå at blive fyldt med en masse medicin? Kan man ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2011
Visninger:
4.723
Sebacil har mistanke om at min tinker har skab, er der nogen der har noget sebacil de vil sælge, dyrlægen kommer i næste uge me...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2011
Visninger:
2.345
Alle disse forbund... Nu vrimler det jo med mange muligheder for at registrere og kåre sin sigøjnerhest. Jeg kom til at tænke tilbage på den...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. apr 2011
Visninger:
845
Hva for et hovedtøj ville i vælge?? Jeg har kig på 3 stk hovedtøj og er i tvivl om hvad for et jeg skal vælge. Hvad for et ville i vælge og hvorfor: ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. mar 2011
Visninger:
391
hjælp: medlemskab ics-nl og kåring hej. Er der nogle som kan fortælle mig hvordan jeg bliver medlem hos ics-nl? Jeg ha kigget deres hjemmeside men skal ma...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. mar 2011
Visninger:
592
Boots? Distance?? Hey alle IC fans xD Til næste år vil jeg SÅ gerne starte små distance stævner hvis man kan kalde det det? Nå men jeg h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. mar 2011
Visninger:
1.092
Kåring i ICS-NL 8. maj 2011 Jeg er såmænd bare nysgerrig efter at høre hvem der kommer til kåring den 8. maj og med hvilke heste? Selv tager jeg A...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2011
Visninger:
944
Irish Cob / Tinker ridestævne D.14-15.maj holder Dansbjerg Rideklub stævne. Det er ikke et krav at man skal være medlem af nogen rideklub for at d...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. mar 2011
Visninger:
1.062
Ute Lehmann i Kolding - weekendkursus 2-DAGES WEEKENDKURSUS MED UTE LEHMANN LØR. 16.04.2011+ SØN. 17.04.2011 Hestevelfaerd.dk inviterer igen til et spæn...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. mar 2011
Visninger:
308
Dansk Koldblod forspændingskursus Spændende kursus for alle med Koldblodsheste Tjek hjemmesiden : http://danskkoldblod.dk/ under arrangementer
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2011
Visninger:
532
hingst til bedækning Er der nogen som kender eller har en avlskåret irish cob hingst på min.155cm og meget gerne større, som kan bedække min...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. mar 2011
Visninger:
1.977
Svaberprøve Jeg vil lige høre hvad i mener om dette. Jeg har været på besøg hos en hingsteejer for at bestille en bedækning af min...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2011
Visninger:
1.438
Dansk Tinker Forening? Hej hvor mange herinde er medlem af DTF? Og koster det penge for at blive medlem, fordi jeg vil gerne have Tarquin med...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jan 2011
Visninger:
784
Skab på hesteben Hvad er dit aller bedste tip, og hvorfor ? Mvh. Karina
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jan 2011
Visninger:
875
Vil du være med i Show Team 2011 ? VIP Skrevet: 18-01-2011 17:33:43 Slet hele emnet Kære alle Gypsy Horse elskere  Ryttere – kuske-...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jan 2011
Visninger:
879

Annonce