Forum kategorier

Odsherreds Rideklub.....

Odsherreds Rideklub.....

Medlemmer: 27
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Hjælp mig med foto konkurrencen, del og like! :D Hej alle søde dejlige mennesker! Jeg er med i en fotokonkurrence på facebook, hvor den der får flest likes vinder o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. dec 2012
Visninger:
291
Fotoside Hvis i syntes jeg reklamere, må i meget undskylde. Og jeg vil med det samme slette opslaget, hvis det ikke er noget jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. aug 2012
Visninger:
705
Nogen som skal bruge sadelmager nu? Hej med jer, Ville lige høre om der er nogle som skal bruge sadelmager til tjek af sadel? Jeg skal selv have tjek...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. jun 2012
Visninger:
436
OHR idag? Hej, Nogle som skal til ohr idag med deres hest? Og hvad tid? Er fordi jeg gerne vil i ridehus og har bil og trai...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2012
Visninger:
454
Gamacher? Hej, det er fordi må man gerne ride med dressur gamacher til stævner? :-)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2012
Visninger:
229
Nogen der skal i OHR idag? Jeg ville høre om der er nogle som skal i OHR idag og som har trailerkort og evt gider tage min hoppe og jeg med derop ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. feb 2012
Visninger:
382
fedme og Anorexi Vi skal lave en projekt opgave om spiseforstyrgelser altså vi skriver kun om Fedme og Anorexi :) Vi mangler nogle vi ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2012
Visninger:
435
kom og være med :o) Hej Jeg har lige oprettede en gruppe er for os der bor eller har tilknytning til Odsherred. Her kan der snakkes o...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jun 2011
Visninger:
231
Klubstævne i morgen d. 14 maj ! Udstyr Hej alle :). Vil blot gøre opmærksom på at jeg bringer en sjat udstyr med for salg i morgen ved klubstævnet d. 14 maj :...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. maj 2011
Visninger:
351
langfart i april Det forgår i den sidste weekend af april og vi rider op langs ellinge lyng op til overnatnings stedet, søndag vil vi så...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jan 2011
Visninger:
600
Distriktmesterskabet pony hold Så er det på søndag at der er distriktmesterskabet for pony hold i Ågerupgård (: Der er hele 3 OHR hold til start og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. okt 2010
Visninger:
457
junior stævne den 9 og 10 ? hey nogle der hved hvornår det kommer positioner til junior stævner?? for der er jo ikke så lang tid til og der er ikke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. sep 2010
Visninger:
417
Klub mesterskaberne Hvem skal ride klubmesterskaberne og hvad skal i startet ??? jeg skal startet Baloo og ride Lb1
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. sep 2010
Visninger:
380
god weekendt for OHR man må da sige det har været en god weekendt for ohr :D for jeg er blevet sjællandsmester 2010 3`er ponyer og klara e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
30. aug 2010
Visninger:
404
Solrød ? Ved i om der er nogen der tager billeder til stævnet imorgen ? (:
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. aug 2010
Visninger:
308
Vand ridelejren Hvem synes at Annika skal havde meget vand på ridelejren ? hvis det bliver varmt
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
276
springstævnet i holbæk ? nogle skal i starte til springstævnet i holbæk i næste weekendt :D hvad skal i starte ? jeg skal staret LC og LC horze...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jun 2010
Visninger:
292
C-stævnet i NVR :D nogle? nogle der skal starte der nede :) og der tager billeder ? hvad skal i starte ? jeg skal ride la1 - la4 min første...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. jun 2010
Visninger:
321
låne trailer i OHR? hej det er efter håndet lidt tid siden jeg har haft fået rytter bladet men har det gamle fra sidste år, der stod noget ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. apr 2010
Visninger:
501
stævne 29/30-2010 er der nogle der skal det :) ..... jeg skal starte la1 lørdag og la1 søndag :D
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. apr 2010
Visninger:
196

Annonce