Forum kategorier

Spotlight's HG's største gruppe om alle de kendte

Spotlight's HG's største gruppe om alle de kendte

Medlemmer: 80
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste

Indlæser...
Sortering
Pattinson beskyttet Pattinson beskyttet - 2009-04-01 13:33:35 af Nadia - Mail nyheden til en ven Robert Pattinson, der har hovedrolle...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2009
Visninger:
178
Lindsay single igen Lindsay single igen - 2009-04-08 16:31:28 af Nadia - Mail nyheden til en ven Nu har Lindsay Lohan endelig droppet...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2009
Visninger:
209
Lady gaga brød sammen Lady Gaga brød sammen - 2009-04-06 10:08:10 af Nadia - Mail nyheden til en ven Lady Gaga inviterede en fan backst...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2009
Visninger:
275
Twillight stjerne skadet... Twilight stjerne skadet - 2009-03-26 13:02:42 af Nadia - Mail nyheden til en ven Det siges, at Twilight stjernen ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. apr 2009
Visninger:
278
Jeg tænkte at lave en leg... xD jeg tænkt eom man kunne lave en slags leg herinde? ;) Jeg kan ikke huske hvad legen den hedder men det går ud på man ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
241
X factor!!! ja som i ved (eller nogen af jer ved) Så var det jo Linda der vandt x factor :D Synes i det var hende der skulle vinde ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
277
Trace om Miley E! har talt med Miley Cyrus’ bror Trace Cyrus, 20, om, hvordan hans 16-årige søster opfører sig, når hun er langt væk f...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
359
Dem disney gjorde berømt (link fjernet) Ja der er jo efterhånden mange af dem ;)
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
136
Zac har aflyst bryllup .. Ifølge National Enquirer har Zac Efron aflyst brylluppet med Vanessa Hudgens. Det er Zacs mor Starla, der har fraråd...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
326
New Moon.. Nogen af jer ved det måske andre ikke men d. 1 November i år er der premiere på "New Moon" som er efterfølgelsen af "Tw...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
161
Gang i den igen.. :D Hellow der ;) Jeg har hermed besluttet mig for der skal mere gang id en her gruppe og da jeg er en af de admins der e...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
190
Britney savner Kevin.. Selvom Britney søgte om skilsmisse, og de to kæmper om deres fælles børn, så siges det alligevel, at alt er godt mellem...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
115
Paris H Skal giftes... Det er i hvert fald hvad hun gerne vil have skal ske. Paris overvejer at blive gift med sin kæreste Doug Reinhardt til ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
315
Michael Jackson..? Hej alle derude:) Nu skal Michael jo spille sine sidste koncerter til sommer, er der nogle som skal med, og tror I h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
27. mar 2009
Visninger:
244
Twilight Er der nogle af jer der har set Twilight? Jeg har set den i fredags og skal igen se den på onsdag. Jeg syntes den er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2009
Visninger:
396
Jeres yndlings gyser? Ja, som i ved kender man fredag d. 13(idag) for at der kommer en masse gysere ;) så mit spørgsmål er hvilken film er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
13. feb 2009
Visninger:
405
Månedens konkurrence i denne måned er temaer "værste skandale billede". Dvs at i skal nominere et skandale billede f.eks. Amy Winehouse elle...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. feb 2009
Visninger:
364
X Factor-skandale: DR jager sladrehank Fire dage før afsløringen af finalisterne i den nye sæson af X Factor kunne Ekstra Bladet tirsdag bringe ni navne som a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
473
Angelina Jolie er rasende Angelina Jolie er rasende på Brad Pitt i disse dage. Det perfekte Hollywood par viser sig at være knap så perfekte. Gru...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
327
Ny storfilm på vej! Det er i hvert fald hvad produceren af den kommende film selv siger. Der er tale om en film baseret på Hasbro brætspill...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. feb 2009
Visninger:
450

Annonce